خبرگزاری کار ایران

مصلحی در همایش فجر بیداری:

حضور میلیونی مردم پشتوانه قوی مذاکرات هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۹۰

ملت ایران در ۳۶ سال گذشته و در دوره‌ های مختلف، ناملایمات زیادی را از سر گذرانده است اما همچنان پیرو انقلاب و ولایت فقیه به حرکت خود در مسیر اسلام ادامه می دهد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: ملت ایران از همراهی با انقلاب و مسیری که ولی فقیه طراحی کرده، دست بردار نیست.

به گزارش ایلنا٬ حجت الاسلام مصلحی در همایش فجر بیداری در تالار همایش‌های آستان قدس رضوی افزود: ملت ایران در ۳۶ سال گذشته و در دوره‌ های مختلف، ناملایمات زیادی را از سر گذرانده است اما همچنان پیرو انقلاب و ولایت فقیه به حرکت خود در مسیر اسلام ادامه می دهد.

وزیر پیشین اطلاعات گفت: ولایتمداری از محورهای کلیدی در اسلام است و نقش و جایگاه ویژه‌ای در مکتب ما دارد.

مصلحی افزود: امروز دنیای استکبار به خصوص صهیونیست‌ها آرام ننشسته اند و چون در جنگ سخت با نظام جمهوری اسلامی به موفقیتی نرسیده اند، جنگ نرم را در دستور کار دارند.

وی تاکید کرد: برای حفاظت از آرمان‌های امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی باید همچنان ایستادگی کنیم و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تحقق همین ایستادگی است.

مصلحی افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتوانه قوی برای مذاکرات هسته‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز