خبرگزاری کار ایران

مالک باشگاه سپیدرود در گفت وگو با ایلنا:

تیم سپیدرود را از روزهای یخ‌زده به اینجا رساندم/حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود تیم را واگذار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۸۱۱

مالک باشگاه سپیدرود گفت: با شرایط موجود و ارتقاء این تیم از مسئولان تقاضا دارم تا سپیدرود را به افرادی واگذار کنند که پاسخگوی هزینه ها باشند و زحمات ما بر باد نرود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تیم سپید رود سالیان سال در محیط ورزشگاه سردارجنگل بازی می‌کرد و زمانی که بنده وارد عرصه شدم، این تیم شرایط بسیار سختی داشت و برای بازی با گلستان و مشهد هم نمی‌توانست حاضر شود که با این شرایط دشوار وارد عرصه شدم و همزمان با سرمای زمستان سال 92 تیم یخ زده سپیدرود را با کمک همه دست اندرکاران و بازیکنان امروز به تیم عام و خاص کشور تبدیل شده است.

پورمحسن تصریح کرد: این دستاورد نشأت گرفته از تلاش های مجموعه ای صادق است که هر چند پول نداشتند، اما با پاکی و ارتباطی که داشتند، توانستند از همه ظرفیت‌های خود برای تیم سپید رود استفاده کرده و امروز تیم را به این جایگاه در خور شأن برسانند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از آقایانی که در فضای فوتبال هستند تیم را ناخواسته به حاشیه بردند، افزود: بنده در این زمینه ادعایی نداشته و خدا را شاکرم که تمام توان خود را برای سپید رود گذاشتم تا به ظرفیت بزرگی دست پیدا کند و برای سپیدرود آرزوی موفقیت دارم و انتظارم این است که مسئولین نیز قدرشناس زحمات دست اندرکاران بوده و به سپیدرود کمک کنند تا این مسیر را ادامه دهد.

پورمحسن تصریح کرد: بنده چند بار با نامه نگاری اعلام کردم که به هیچ عنوان تیم داری نخواهم کرد و این حق را برای خود قائلم تیمی را که در سرمای زمستان کل بازیکنان 10 میلیون‌حقوق می‌گرفتند امروز به لیگ یک راه پیدا کرده و به 4 میلیارد هزینه رساندیم که این مهم با همت بازیکنان، کادر فنی و حمایت هواداران بدست آمده است.

وی بیان داشت: با شرایط موجود و ارتقاء این تیم از مسئولان تقاضا دارم تا سپید رود را به افرادی واگذار کنند که پاسخگوی هزینه ها باشد و زحمات ما بر باد نرود.

پورمحسن افزود: اگر هر سرمایه گذار و خیری که تمایل به خرید تیم دارد، اگر تمامی حق و حقوق دست اندرکاران و بازیکنان را پرداخت کند با کمال میل تیم را تحویل وی خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سپید رود را تک تک می‌شناسم و همه آنها صادق هستند، افزود: در مورد نامه سرگشاده اخیر بازیکنان برای‌شان تصمیمی نمی‌گیرم و مختار هستند، اما اشتباه ما قراردادن افرادی در راس امور بود که نمی‌توانستند در شرایط سخت، مدیریت کنند.

پورمحسن تصریح کرد: برخی افراد موجب شدند تا فرصت‌های به وجود آمده را از دست بدهند که شاید تا 2 سال آینده این فرصت باز نگردد و اعتقاد دارم بازیکنانی که در سرما و گرما بازی می‌کنند باید به حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد بدلیل تزلزل جایگاه‌شان بازیکنان را به سمت و سوی دیگر هدایت کرده اند افزود: انتظار دارم همه بازیکنان بحق خود دست پیدا کنند.

پورمحسن ضمن تشکر از اداره کل ورزش که همیشه حامی تیم سپید رود بوده است، افرود: انتظار دارم این اداره کل با نگاه مثبت همیشگی خود به این تیم، ضعف های مدیریتی هیات فوتبال را جبران کند.

وی با انتقاد از هیات فوتبال گیلان مبنی بر قرار دادن طومار بازیکنان بر روی سایت خود افزود: هیات فوتبال باید مرجع حل مشکلات باشد نه اینکه بر مشکلات اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز