خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان به ایلنا خبر داد:

3 جواز تاسیس در بوکان صادر شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: سه جواز تاسیس با سرمایه گذاری 11 هزار و 900 میلیون ریال و اشتغال زایی 18 نفر در شهرستان بوکان صادر شد.

حسن عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوکان با اشاره به اهم عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی پایش و نظارت بر صدور 94 فقره پروانه کسب صنفی تولیدی، فنی، خدماتی و توزیعی توسط اتحادیه های صنفی شهرستان بوکان انجام شد.

وی افزود: علاوه بر آن، در بخش نظارت و بازرسی 312 بازرسی صورت گرفته و پرونده هایی به ارزش 43 میلیون و 370 هزار و 550 ریال تشکیل شد.

عبدی با اشاره به عمده فعالیت های بخش امور صنایع تصریح کرد: در این رابطه سه جواز تاسیس با سرمایه گذاری 11 هزار و 900 میلیون ریال و اشتغال زایی 18 نفر صادر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از جمله چالش های مربوط به بخش معدن شهرستان بوکان را سرعت ناکافی در تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و عدم دسترسی عموم به آن عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن ضعف توانمندی های فنی مهندسی و ساخت در بخش اکتشاف و صنایع معدنی و نیز وجود مشکلات و تعارضات حل نشده بین بخشی با حوزه منابع طبیعی از سایر مشکلات پیش رو بوده است.

کد خبر : ۴۳۸۶۰۶