خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد:

خرید و توزیع بیش از 70 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی در هفت ماه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۲۵

مدیر تعاون روستایی گیلان از خرید و توزیع 70 هزار و 97 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی و نهاده‌ها از کشاورزان و دامداران گیلان در هفت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور رنگیدن امروز در نشست تعاون روستایی گیلان با اشاره به ادامه خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی در این استان اظهار کرد: در هفت ماه سال جاری 70 هزار و 97 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی و نهاده‌ها از کشاورزان و دامداران گیلان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه از مقدار خریدهای مذکور، 47 هزار و 816 تن محصولات کشاورزی بوده است، گفت: ارزش اقتصادی این مقدار محصولات کشاورزی 416 میلیارد و 993 میلیون ریال بوده است.

وی ارزش اقتصادی مقدار مذکور محصولات را 796 میلیارد و 120 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این مقدار محصولات به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی گیلان خریداری و توزیع شده است.

رنگیدن درباره خرید پروتئینی حیوانی تصریح کرد: بیشترین خرید این محصول 19 هزار و 171 تن شیر از دامداران استان است.

وی بیشترین محصولات کشاورزی خریداری شده را سبوس گندم به میزان 17 هزار و 807 تن عنوان کرد و ادامه داد: جو و آرد جو، کنسانتره دامی، ذرت و آرد ذرت، سویا، آرد گندم، تفاله چغندر و گندم از دیگر محصولات خریداری شده بوده است.

مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به ارزش اقتصادی محصولات دامی خریداری ده توسط این شبکه، خاطرنشان کرد: محصولات پروتئین حیوانی به ارزش اقتصادی 379 میلیارد و 127 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز