خبرگزاری کار ایران

از سوی دانشگاه لرستان انجام شد؛

تجلیل و قدردانی از ناجی دختر دانشجوی سیل‌زده دانشگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۳۹

رئیس دانشگاه لرستان گفت: از ناجی دانشجوی دختر سیل‌زده و حادثه دیده دانشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، خسرو عزیزی روز یکشنبه در این خصوص افزود: سید علی محمدی شهروند خرم آبادی در شب حادثه سیل این شهرستان موفق به نجات دانشجوی سیل زده نسرین محمدی شد.

وی اظهار داشت: دوشنبه شب گذشته دانشجوی مذکور در محل ایستگاه مصلی شهر خرم‌آباد دچار حادثه سیل شد که هم اکنون پس از طی مراحل درمان در بیمارستان در شرایط بهبودی بسر می برد.

به گزارش ایلنا، بارش شدید تگرگ و باران مداوم هفته گذشته موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل خرم‌آباد شد که در نتیجه آن 2 دانشجوی دانشگاه لرستان در جوی آب سقوط کردند که متاسفانه یک دختر دانشجوی ایلامی غرق شد و جان باخت و یک دانشجوی اصفهانی به نام نسرین محمدی توسط یک جوان لرستانی نجات یافت.

 به گفته شاهدان ماجرا، این جوان سه بار برای نجات نسرین به زیر آب رفته و در نهایت او را نجات داده است.

نسرین محمدی در این سیل توسط جوان خرم آبادی نجات داده شد و پس از آنکه این جوان نتوانست به دلیل ترافیک از خودرو برای انتقال وی به بیمارستان استفاده کند، وی را به دوش کشید و به بیمارستان رساند.

پدر نسرین محمدی با قدردانی از جوان لرستانی در این خصوص اظهار داشت: این جوان با به خطر انداختن جان و سلامتی خود جوانمردی کرد و فرزندم را در شهر غریب نجات داد که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: علی محمدی با نجات جان دخترم، برای همیشه دعای خیر ما را به همراه خواهد داشت و بدون شک جانفشانی این مرد با غیرت خرم آبادی فراموش نخواهد شد.

وی افزود: من و مادر نسرین همواره قدردان این فداکاری جوان لرستانی هستیم و خود را مدیون این جانفشانی می دانیم.

پدر نسرین محمدی همچنین از دانشگاه لرستان، استانداری، کادر بیمارستان شهدای عشایر و شهرداری خرم آباد به دلیل توجه و بازدید های مکرر آنها از این دانشجوی حادثه دیده تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز