خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای زنجان خبرداد:

شناسایی 47 نقطه حادثه‌خیر در زنجان و اقدام برای ایمن‌سازی این نقاط

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۹۸۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از شناسایی47 نقطه پرتصادف و اقدام برای ایمن‌سازی این نقاط خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان در زمینه شناسایی نقاط و مقاطع پرتصادف با رویکرد جدید شناسایی این نقاط گفت: 47 نقطه پرتصادف در راه‌های استان با همکاری فرماندهی پلیس‌راه استان شناسایی شده که عملیات آشکارسازی و ایمن‌سازی آنها جزو برنامه های دردست اقدام این اداره کل است.

دست‌نشان افزود: عملیات آشکارسازی این نقاط شامل نصب علائم اطلاعاتی،پیش آگاهی و سایر تجهیزات ایمنی است .

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای 5842 کیلومتر راه جاده ای است، عنوان کرد:در استان زنجان  115کیلومتر بزرگراه، 340 کیلومتر راه اصلی، 975کیلومتر راه فرعی و 4210 کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

دست نشان درخصوص فرایند شناسایی نقاط پرتصادف استان گفت : در پی ابلاغ دستورالعمل از سوی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، نقاط پرتصادف استان با همکاری  پلیس راه استان شناسایی می شود و نقاطی که حداقل دو تصادف فوتی یا سه تصادف جرحی یا یک تصادف فوتی به علاوه دو تصادف جرحی در دوره زمانی مشخص داشته باشند جز نقاط حادثه خیزتلقی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز