خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نیشابور مطرح کرد:

لغو حضور وزیر ارشاد در افتتاحیه نمایشگاه کتاب ناشران ایران

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۶۶۹

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از لغو حضور وزیر ارشاد در افتتاحیه نمایشگاه کتاب ناشران ایران خبرداد.

به گزارش ایلنا، عباس کرخی، با اشاره به خبر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نیشابور ، اظهار داشت: شخص وزیر تمایل بسیار زیادی به حضور در مراسم افتتاحیه داشتند و برنامه‌ریزهای سفر نیز انجام‌شده بود ولی متأسفانه از حضور ایشان طی مراسم افتتاحیه که تا پیش از این برنامه‌ریزی‌شده بود، محروم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمانی افتتاحیه این نمایشگاه با مراسم تکریم و معارفه وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیل لغو سفر وزیر به نیشابور است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: 170 ناشر از بهترین ناشران ایران در نمایشگاه حضور خواهند داشت و ترکیب حاضران نیز بسیار متنوع و یقیناً موردپسند مردم خواهد بود.

کرخی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی طی روزهای نمایشگاه تأکید کرد: هم‌زمان با نمایشگاه نشست‌های فرهنگی متنوعی خواهیم داشت، همچنین غرفه‌های فرهنگی نیز در نمایشگاه فعال خواهد بود، غرفه معرفی کتب نویسندگان نیشابوری و غرفه پایتخت کتاب ایران نیز در این نمایشگاه دایر می‌شود.

وی در پایان گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران از 16 الی 21 آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خیام نیشابور آغاز خواهد شد و مراسم افتتاحیه آن نیز از ساعت 18 روز 16 آبان در فرهنگسرای سیمرغ این شهر با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز