خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

برخی در خفا از باطل پیروی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۱۲۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به جبهه حق و باطل از زمان خلقت بشریت اشاره کرد و گفت: پیروزی ایران در مقابل جبهه باطل نتیجه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و خون شهداست. کسانی که طرفدار حق نیستند، به دنبال باطل حرکت می‌کنند؛ برخی به ظاهر بیان می‌کنند و برخی در خفا از باطل پیروی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(6 آبان) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: به فرموده قرآن کریم، مسیر حق است یا باطل که امیرمومنان در اولین سخنرانی خویش پس از اجتماع مردم و درخواست حکومت از ایشان، خطبه 16 نهج‌البلاغه مطالبی راجع به شرایط مسوولیت و مدیریت خود بیان فرموده و مسیر حق و باطل را مورد تاکید قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل دنباله‌روهایی دارند، ادامه داد: دنباله‌روهای حق اهل حق و دنباله‌روهای باطل، اهل باطل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: کسانی که طرفدار حق نیستند، به دنبال باطل حرکت می‌کنند؛ برخی به ظاهر بیان می‌کنند و برخی در خفا از باطل پیروی می‌کنند.

امام جمعه زنجان با تاکید به اینکه جریان حق و باطل از ابتدای خلقت بشریت بوده و تا امروز ادامه دارد، افزود: باطل همواره شکست پذیر است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین(علیه السلام) ادامه داد: به فرموده آن حضرت فلسفه عاشورا زنده ماندن اسلام و نماز است و پس از 1400 سال منطق امام سجاد درخشش بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان رهبری‌های حکمیانه رهبری و وحدت ملت ایران و خون شهدا عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان هم در این جلسه با اشاره به اینکه وزارت کشور ساماندهی در خصوص اعزام زائرین را برعهده گرفته است، گفت: ستاد بازسازی عتبات جذب مشارکت و اسکان زائران در عراق را برعهده دارند.

ذبیح الله بابایی ادامه داد: محل استقرار موکب استان زنجان در شهر نجف ورودی کوفه و حیدریه عراق در نظر گرفته شده و امسال خدمت رسانی به 20 هزار زائر به این موکب سپرده شده است.

به گفته وی، اسکان و تغذیه به 20 هزار نفر روزانه برعهده موکب استان زنجان قرار گرفته است و از (20 آبان) خدام از استان اعزام می‌شوند.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه هزینه‌ها از نذورات مردمی و خیرین تامین می‌شود، گفت: این ستاد آمادگی خود را برای جمع آوری نذورات اعلام می‌کند و دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در این زمینه همکاری کنند.

میرزایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه از (2 تا 8 آبان) هفته نکوداشت پدافند عامل نامگذاری شده است، گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی اجرا شده است.

وی به فرمایشات رهبری در خصوص پافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: اقداماتی که قدرت بازدارندگی دارد که موجب ارتقای امنیت ملی می‌شود به عنوان تعریف این واژه مورد تاکید است.

تهیه پیوست پدافند برای پنج شهرک، بومی‌سازی شرکت‌های مشاوره استان برای پدافند غیرعامل جهت طرح‌ها، تهیه طرح جامع پدافند با 70 درصد پیشرفت، تکمیل قرارگاه‌های سایبری و رصد تحقیقات، برگزاری دوره آموزشی برای 5 هزار نفر ساعت از مدیران و دهیاران، تست نفوذ به سایت‌های اینترنتی دستگاه‌های اجرایی استان و ارائه راهکار برای مقابله با آن و تشکیل کارگروه‌های پدافند غیرعامل از برنامه‌های این مجموعه در استان اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز