خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش عنوان کرد:

ایران از نظر امنیتی سرآمد کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۴۵۹

فرماندار تالش گفت: با توجه به شرایط بین المللی می توان گفت کشور ایران خوشبختانه از نظر وضعیت امنیتی سرآمد بسیاری از کشورهای جهان و منطقه است .

به گزارش ایلنا از تالش، علی فتح‌اللهی در همایش پدافند غیرعامل که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در سالن معارج ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر واژه پدافند غیرعامل جایگاه و معنای اصلی خود را در جامعه یافته است و تاثیری‌گذاری این امر مهم و کلیدی چه در بحث های عمرانی و اقتصادی و چه در بحث سیاسی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست .  

فرماندار تالش افزود: پدافند غیرعامل در مفهوم واقعی خود برای ما به معنای رسیدن به درجه خود اتکایی و استقلال و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

فتح اللهی به بحث خود اتکایی کشور  اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط بین المللی می توان گفت کشور ایران خوشبختانه از نظر وضعیت امنیتی سرآمد بسیاری از کشورهای جهان و منطقه است .

فرماندار تالش افزود:باید توجه داشته باشیم که در آینده و حتی هم اکنون با کارشکنی ها و سنگ اندازی های بسیاری از نگاه های بین المللیمواجه بوده و هستیم که در این وضعیت اهمیت پدافند غیر عامل و تاثیر گذاری روز افزون آن در همه مسایل سرزمینی بیش از پیش روشن می شود .

وی تاکید کرد:  تمام فعالیت های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در همه ی زمینه های عمرانی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی باید با نگاه پدافند غیر عامل بررسی ، تصمیم گیری و در نتیجه اجرا شود .

در ادامه امیر مرادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان  در این همایش گفت :  دانستن اصول و مبانی پدافند غیر عامل بسیار مهم و ضروری است و بر همه ما لازم است که با اصول و مبانی پدافند غیر عامل آشنایی داشته باشیم .

مرادی افزود : هدف پدافند غیر عامل جلوگیری از خسارت احتمال است و از همه نهادها و ادارات انتظار می رود همکاری و  تعامل لازم در جهت فرهنگ سازی این مقوله در سطح جامعه داشته باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز