خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی قزوین:

گسترش فرهنگ مالیاتی، زمینه ساز رونق درآمدها است

مدیرکل امور مالیاتی قزوین نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی در سطح جامعه را نیاز ضروری دانست و گفت: گسترش فرهنگ مالیاتی در میان مردم زمینه ساز رونق و شکوفایی درآمدهای مالیاتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، مصطفی پورامیدی، مدیرکل امور مالیاتی قزوین، اقتصاد مقاومتی را نیاز کشور در شکنونی دانست و گفت: یکی از ارکان اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی، نظام مالیاتی کارآمد، شفاف و پویا است و اداره کل امور مالیاتی استان با برنامه ریزی های انجام شده اقدامات موثری را درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح استان انجام داده است .

پور امیدی با اشاره به اینکه امروز بخش عمده هزینه های جاری و عمرانی استان از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می شود، افزود: سال گذشته 1870 میلیارد ریال به شهرداری و دهیاری های استان پرداخت شده و نظام مدیریت شهری استان با درآمدهای مالیاتی توانسته است خدمات شایسته ای را ارائه نماید.

مدیرکل امور مالیاتی قزوین با اشاره به مشوقهای مالیاتی در اصلاحیه اخیر قانون مالیاتهای مستقیم، گفت: ماده 132 قانون، معافیتهای مالیاتی خوبی را برای مودیانی که قصد سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته دارند، درنظر گرفته و سرمایه گذاران می توانند از این فرصت مطلوب استفاده نمایند.

 

کد خبر : ۳۹۸۹۸۱