خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبرداد:

خط مسافری بنادر نوشهر و ترکمنستان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۳۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان‌مازندران از اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایرسوتر برای راه اندازی خط مسافری بین بنادر نوشهر و ترکمن باشی ترکمنستان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، مهندس سیاوش رضوانی با اعلام این مطلب افزود: پیرو مذاکراتی که اخیراً با سفیر جمهوری‌اسلامی‌ایران‌در ترکمنستان در خصوص امکان راه اندازی خط مسافری دریایی بین ایران و ترکمنستان داشتیم جلسه ای روز یکشنبه 17 مردادماه در بندر نوشهر با مدیرعامل شرکت ایرسوتر به منظور اجرایی شدن این پیشنهاد برگزار شد.

 وی افزود: خوشبختانه با توجه به زیر ساخت‌های مناسب در بندرنوشهر شرکت ایرسوتر برای راه‌اندازی خط مسافری بین بنادر نوشهر و ترکمن باشی اعلام آمادگی کرد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص فعال‌تر شدن شرکت ایرسوتر در زمینه صادرات از بندر نوشهر مذاکرات خوبی صورت گرفت و قرار شد با تشکیل کمیته ویژه راهکارهای عملی توسعه صادرات انواع کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به سایر کشورها مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

بر اساس این گزارش دکتر جهانبخش اسدی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ایران و روسیه(ایرسوتر) نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: شرکت ایرسوتر بیشترین فعالیت را در بین بنادر شمالی کشور در بندر نوشهر دارد و امیدواریم با همکاری مدیریت جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران سطح همکاری بیش از پیش افزایش پیدا کند .

وی ضمن اعلام آمادگی شرکت ایرسوتر برای همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بخش مسافری ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن مقدمات لازم از ظرفیت بندر نوشهر برای راه اندازی خط مسافری بین این بندر و بندر ترکمن باشی ترکمنستان و سایر بنادر حاشیه دریای خزر استفاده شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز