خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان دشتستان:

نگران تهمت‌ها نیستم/ انتقاد از عملکرد مدیرکل جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۴۵۶

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: همه باید کمک کنند تا به پیشرفت شهرستان کمک کنیم و ابدا نگران این تهمت ها نیستم و هیچ شاهدی نیز بهتر از خداوند و مردم بر این امر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر سعادت در نشست شورای اداری دشتستان با بیان اینکه باید فضا را برای خدمت رسانی به مردم مهیا کنیم، گفت: همه ادارات و نهادها و دستگاه ها باید با کنار گذاشتن اختلافات به کار مردم رسیدگی کنند؛ نباید این اختلافات به گونه ای باشد که در کار مردم خلل وارد کند.

سعادت ادامه داد: اختلافات کوچکی است اما یادآور می‌شوم که همه ما در یک کشتی سوار هستیم و نباید به دشمنان کمک کنیم.

نماینده شهرستان دشتستان با بیان اینکه همه در برابر قانون برابرند و باید به آن عمل کنند، ادامه داد: همگی باید بر سر توسعه شهرستان نظر دهیم و از همین جا اعلام می کنم که هر کدام از عزیزان طرحی برای توسعه دشتستان و کشور داشته باشد ما از آن استقبال می‌کنیم، ضمن این که نیاز توسعه همه جانبه ایجاد فضای امن و آرام است.

سعادت افزود: در زمینه توسعه فرهنگی باید به جوانان بها داد و حرف آن ها را جدی گرفت تا بتوانند عرض اندام کرده و به پیشرفت کمک کنند و از همه سازمان ها خواستارم که به این امر اهتمام ورزند.

انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل جهاد کشاورزی/ جهاد دچار روزمرگی است

سعادت در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت کشاورزی دشتستان نیز اشاره کرد و خطاب به مدیرکل جهاد کشاورزی گفت: دشتستان قطب کشاورزی است و نیاز به برنامه دارد ولی آن گونه ای که انتظار می رفت و می رود، وارد عمل نشده اند.

 عضو فراکسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه چیز مردم از جمله غذا و میوه و... به جهاد کشاورزی مرتبط است ولی برنامه مدون و نوآوری در آن دیده نمی شود.

وی افزود: در چند سالی که به عنوان مشاور استاندار بودم، این اداره را رصد می کردم و هیچ برنامه و نوآوری در جهاد ندیدم؛ این اداره دچار روزمرگی شده است؛ به طور مثال، چه برنامه ای برای نخیلات دشتستان انجام داده است؟ یا این که برای مشکل آب کاری نکرد، تا به این شکل بحرانی در آمد.

دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با عنوان این که جهاد کشاورزی باید تمام تلاش خود را انجام دهد، اضافه کرد: هنوز خسارت چند سال گذشته کشاورزان، مرغداران و... که در این گرمای طاقت فرسا در حال کار و تلاش هستند، پرداخت نشده است که جای تاسف دارد.

سعادت ادامه داد: افتخارم این است که به کمیسیون کشاورزی رفته ام. برخی گفتند که چرا به کمیسیون انرژی نرفته ام اما وقتی دیدم دو تن از عزیزان به آن جا رفته اند، احساس کردم حضور من در کمیسیون کشاورزی اهمیت بیشتری دارد و اکنون هم به عنوان دبیر اول کمیسیون خدمتگزار مردم شهرستان و کشور هستم.

رد تهمت‌ها و هجمه‌ها/ نگران نیستم

وی اضافه کرد: زمینه فعالیت های سیاسی برای همه، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، باید فراهم شود تا جامعه ای پویا داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان افزود: طی چند روز گذشته، بداخلاقی ها و تهمت هایی به من که خادم مردم هستم، صورت گرفت که حتما در جریان هستید.

سعادت با بیان این که نماینده، هم رده ی وزیر است، ادامه داد: تمام کسانی که به خدمت می رسند، اعاده خدمت می شوند و این روال قانونی است و من قصد نداشتم فرصت شغلی را از بین ببرم.

وی اضافه کرد: دکتر دهدشتی که جدیدا فرماندار تنگستان شدند، مورد هجمه هستند و همه می‌دانند که ایشان با پیشنهاد استاندار و تایید وزارت کشور به این سمت رسیده اند و انتصاب ایشان در حوزه اختیارات من نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: همه باید کمک کنند تا به پیشرفت شهرستان کمک کنیم و ابدا نگران این تهمت ها نیستم و هیچ شاهدی نیز بهتر از خداوند و مردم بر این امر نیست.

وی افزود: امیدوارم که با دهیاران و بخشداران ارتباط بیشتری داشته باشیم و با روحیه بالا به مردم خدمت رسانی کنیم.

سعادت در پایان علی اصغر سلیمی را به عنوان مسئول دفتر خود در دشتستان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز