خبرگزاری کار ایران

نماینده دشتستان در گفت‌وگو با ایلنا:

بخاطر موقعیت دشستستان کمیسیون کشاورزی را انتخاب کردم

طی چند روز گذشته انتخاب کمیسیون‌ها در مجلس دهم توسط نمایندگان مردم چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر، بحث اول رسانه‌ها شده و با توجه به ضرورت‌های مورد نظر بعضی از کمیسیون‌ها برای استان بوشهر ؛ گمانه زنی در خصوص انتخاب کمیسیون شدت گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر؛ با توجه به اهمیت استان بوشهر به عنوان قطب نفت و گاز و ضرورت حضور نمایندگانی از استان در کمیسیون انرژی و کمیسیون‌هایی دیگری همچون کشاورزی که در حوزه انتخابیه دشتستان نقش سازنده‌ای در آینده خواهد داشت؛ نمایندگان استان هر کدام با توجه به حوزه انتخابیه خود کمیسیون مورد نظرشان را انتخاب کردند. از آنجایی که سهم عسلویه با توجه به حضور نفت وگاز در این منطقه از دیگر مناطق استان بیشتر بود؛ حضور نماینده این حوزه «سکینه الماسی» در کمیسیون انرژی، در اولویت بود. 

محمد باقر سعادت نماینده مردم دشتستان نیز در گفت و گو با ایلنا در این باره گفت: با توجه به اهمیت دشتستان در حوزه کشاورزی و همچنین آبزی پروری در کل استان، حوزه کشاورزی را انتخاب کردم.

وی اظهار امیدواری کرد: تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت کشاورزی خصوصا نخلستان‌های استان به کار بسته و امیدوارم با یاری مردم بتوانم به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانم.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۰۵۱۸