خبرگزاری کار ایران

پدر یکی از سربازان سانحه رانندگی محور کرمان – نی ریز:

انتساب دفترچه خاطرات به امین انصاری صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۵۰۱

پدر یکی از قربانیان سانحه رانندگی محور کرمان – نی ریز انتساب دفترچه خاطرات را به امین انصاری تکذیب کرد.

صمد انصاری در گفت وگو با ایلنا گفت: درپی حادثه دردناک سقوط اتوبوس حامل سربازان عزیز کشورمان در نی ریز و درگذشت تعدادی از سربازان عزیز پیامی در فضای مجازی بنام زنده یاد امین انصاری مبنی بر نارضایتی از پادگان 05 کرمان منتشر شده که من اصالت این مطالب را به شدت تکذیب می کنم.

پدر این سرباز جان باخته افزود: این نوشته و  متن در دفتر خاطرات پسر مرحومم وجودندارد از همین رو از از بستگان ،دوستان و اصحاب رسانه تقاضا دارم ضمن اطلاع رسانی درباره کذب بودن این نوشته چنانچه در فضای مجازی اطلاعیه‌ای مبنی بر اعتراض و یا تجمع و گردهمایی منتشر شود شرکت نکنند.

صمد انصاری بات بیان اینکه از مردم عزیزتقاضا دارم با دامن زدن به این شایعات درد و رنج خانواده و فامیل را دوچندان نکنند از امیر پوردستان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران که شخصا با حضور در تشییع جنازه فرزندش حضور یافت، تشکر و قدر دانی کرد.

وی این اقدام را موجب تسلی خاطر بازماندگان این فاجعه دانست و گفت: از مقامات ذی صلاح درخواست پیگیری و مجازات عامل یا عاملین این شایعه را دارم.

گفتنی است پس از وقوع حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی 05 کرمان که به کشته و زخمی شدن تعدادی از این سربازان منجر شد، متنی در شبکه های مجازی حاوی مطالبی درباره شرایط سخت و برخورد خشن پرسنل این پادگان با سربازان وظیفه منتشر شدکه این متن در شبکه مجازی به امین انصاری منتسب شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز