خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

کارکنان ومدیران دستگاه‌های اجرایی رفتار خود را با سرمایه گذاران بخش خصوصی اصلاح کنند

استاندار لرستان گفت: کارکنان ومدیران دستگاه های اجرایی رفتار خود را با سرمایه گذاران بخش خصوصی اصلاح کنند و در صورت مطرح شدن شکایتی از سوی سرمایه گذار یا ارباب رجوع ادارات با کارمندان خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل استان لرستان گفت: درصورت مطرح شدن شکایتی از سوی سرمایه گذار یا ارباب رجوع، کارمند خاطی مورد نظر به مرجع رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده وجایگاهی در مرکز استان نخواهد داشت. 

استاندار لرستان اظهار داشت: کارمندان دولت برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران ومردم حقوق دریافت می کنند و اگر مدیری در استان لرستان توان برخورد با کارمند متخلف دستگاه تحت مدیریتی خود را ندارد، منصب مدیریتی آن نهاد را کنار بگذارد.

وی در راستای رفع موانع تولید گفت: مشکلات گمرکی ومالیاتی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ومناطق ویژه اقتصادی استان پیگیری و مدیران دستگاه های متولی موانع بر سر راه واحدهای اقتصادی لرستان را برطرف کنند.

بازوند گفت: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی مبارزه با رانت خواری وجلوگیری از هدر رفت منابع مالی است.

استاندار لرستان اظهار داشت:احیاء واحدهای راکد ونیمه فعال استان باید با برنامه ریزی و به صورت هدفمند انجام شده است. 

وی اظهار داشت:  44 درصد معوقه و67 درصد انحراف بنگاه های زود بازده در سنوات گذشته اتفاق افتاده است و برای جلوگیری از مشکلاتی که در مورد بنگاه های زودبازده در سال های گذشته به وجود آمده باید تلاش کرد. 

وی افزود: در مورد طرح های ثبت نام شده در سیستم بهین یاب سازمان صنعت معدن پالایش دقیقی به عمل آمده و اولویت را درمورد طرح های موفق تر اعمال کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: در جلسه‌ای که با وزیر کشور و مدیران عامل بانک‌ها برگزار شده بود، مشکل منابع ومصارف بانکهای استان حل شده و به مدیران استانی بانک ها نیز ابلاغ شده است.

بازوند تاکید کرد: در جلسه بعد از حضور کارشناس و معاون دستگاه های اجرایی در جلسه ستاد تسهیل ممانعت به عمل آمده و لذا مدیران دستگاه های اجرایی شخصا در جلسه ستاد تسهیل شرکت کرده تا تصمیم اتخاذ شده در این جلسات مستند باشد.

کد خبر : ۳۸۳۶۵۸