خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل؛

ورود سرمایه گذاران در پروژه‌های مرتبط با آب و فاضلاب امری لازم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۱۷

اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص جذب سرمایه‌گذار در بخش آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل باید به نحو مطلوب انجام شود.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص جذب سرمایه گذار در بخش آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل باید به نحو مطلوب صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، مدیرعامل آبفای کاشان و اعضای این کارگروه در محل فرمانداری آران و بیدگل که با دستور کار جذب سرمایه گذار در بخش آب و فاضلاب شهرستان تشکیل شده بود، گفت: توجه به امر آبرسانی و تقدس آن در فرهنگ مذهبی و شیعی ما جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد و این فرصت بسیار مناسبی است که به وسیله آن بتوانیم مشارکت مردم و بخش خصوصی را در این حوزه داشته باشیم.

وی سخت گیری‌های بی مورد و عدم نظارت را از موانع ورود سرمایه گذاران و هدررفت منابع در این شهرستان ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به تهدید جدی بحران آب در منطقه، ورود سرمایه گذاران در پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب امری لازم است.

رضایی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار در بخش آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این خصوص باید به نحو مطلوب توسط عوامل ذی‌ربط صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در ادامه جلسه با تاکید بر تحقق هر چه بهتر سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان از اعضای کارگروه اشتغال خواست تا راهکارها و پیشنهادهای خود در خصوص اقتصاد مقاومتی را به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز