خبرگزاری کار ایران

با حضور کاندیداهای اصلاح‌طلب؛

همایش بزرگ اصلاح طلبان خرم آباد برگزار شد

گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد با حضور مشترک دو کاندیدای شاخص اصلاحات و هوادارانشان برگزار 349904

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، نشست و گردهمایی هم اندیشی اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد با حضور کاندیداهای شاخص اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد آقایان بهزاد مومنی مقدم و محمد بیرانوندی و جمعی از چهره های شاخص و نخبگان جریان اصلاحات لرستان برگزار شد.

در این همایش بزرگ چهره های شاخص جبهه اصلاحات لرستان همچونمحمد رضایی رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان ، عبدالرضا خواجوی فعال سیاسی و عضو جبهه مشارکت ، بهزاد مومنی مقدم، محمد بیرانوندی به ایراد سخنرانی پرداختند. 

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان در این همایش افزود: امروز برای دفاع از حقوق حقه شهروندان لرستان و خرم آباد گرد هم آمده ام و بایستی به پای صندوق های رای برویم و با انتخاب این دو کاندیدا شرایط بوجود آمدن دفاع از حقوق ملت و مردم لرستان را در مجلس شورای اسلامی فراهم آوریم.

محمد رضایی با بیان اینکه موانع بسیاری بر سر راه دولت روحانی و جریان اصلاح طلبی قرار داده اند اظهار داشت: در همه انتخاب ها و در این انتخابات خاص بایستی هر نفر یک ستاد اصلاح طلبی باشد تا موقعیت مناسب ،اعتدال و پیشرفت را با انتخاب اصلاح طلبان در دنیا تثبیت کنیم.

این فعال سیاسی نیز افزود: از اردوگاه مخالفان اصلاحات، زمزمه هایی به گوش می رسید مبنی بر اینکه در جبهه اصلاحات تفرقه وجود دارد اما برگزاری این همایش نشان داد که اصلاح طلبان فهیم تر و روشن تر از آن هستند که با تفرقه افکنی و ایجاد بحران از پای در آیند و اسیر این بازیها شوند.

عبدالرضا خواجوی با انتقاد از اینکه برخی خود را فاقد وابستگی به حزبی خاص میدانند،اظهار داشت:کاندیدا باید شناسامه سیاسی داشته باشد و کسی که عقبه سیاسی نداشته باشد هیچ ندارد و اصلاح طلبان در واقع صاحبان و دلسوزاننظام هستند .

وی تصریح کرد: اصلاحات یعنی بهبود وضعیت موجود و مردم مجلسی را می خواهند که نمایندگان آنبا بررسی مشکلات واقعی جامعه در بهبود وضعیت موجود تلاش کنند. 

خواجوی خواستار حمایت از این دوکاندیدای اصلاح طلب برای حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

 این گردهمایی با هدف حمایت از دو کاندیدای شاخص و مطرح اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد و برای یکصدا شدن جریان اصلاح طلبی شهرستان خرم آباد در انتخابات آتی برگزار شد که نتایج و همدلی خوبی را در پی داشت .

لازم به ذکر است که در مدت گذشته جریان اصلاحات جلسات متعددی را برای وحدت این جریان تشکیل دادند و پس از برگزاری جلسات متعدد بهزاد مومنی مقدم و محمد بیرانوندی را به عنوان کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد معرفی نمودند.

سخنرانان همایش ضمن تاکید بر حمایت جریان اصلاح طلبی از دو کاندیدا بیان داشتند باید حمایت از این دو کاندیدا  را با برگه های رای در صندوق‌انداخت و اندیشه اصلاح طلبی و خواسته‌های مردم را به کرسی نشاند.

قرار بود صادق زیبا کلام فعال سیاسی نیز در این نشست حضور داشته باشد و به عنوان سخنران صحبت نماید که به دلیل وضعیت بد جوی هوا وکنسل شدن پروازهای شهرستان خرم آباد در این جلسه حضور نداشت.

 این همایش در حالی برگزار شد که پیش از این شایعاتی مبنی بر عدم اتحاد اصلاح طلبان به گوش می رسید.

این مراسم با حضور جمع کثیری از هواداران این دو کاندیدا و اصلاح طلبان لرستان در مسجد بعثت شهرستان خرم آباد برگزار شد. 

کد خبر : ۳۴۹۹۰۴