خبرگزاری کار ایران

شهردار میلان ایتالیا:

توسعه روابط راه‌حل توسعه و پیشرفت یک کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۸۱۸

شهردار میلان با اشاره به بازدیدی که از شهر اصفهان داشته است، گفت: در مجموع زیبایی‌های شهر اصفهان بسیار بالاتر از چیزی است که انتظار داشتم و اکنون سطح انتظارات ما از اصفهان بسیار بالاتر از پیش است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، "جولیانو پیساپیا" در دیدار با شهردار و استاندار اصفهان با اشاره به زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی اصفهان اظهار کرد: زیبایی‌های اصفهان علاوه بر آنچه در میدان تاریخی امام و بناهای تاریخی وجود دارد در روحیه انسانی مردم این شهر نیز مشهود است.

وی با بیان اینکه ما در میلان در انتظار مرحله پسابرجام برای برقراری ارتباطات با ایران و اصفهان نبوده‌ایم، ادامه داد: راه‌حل توسعه و پیشرفت به توسعه روابط برمی‌گردد.

شهردار میلان به برگزاری سه سالانه هنر طراحی و معماری در این شهر اشاره و بیان کرد: هم‌اینک ما تایید حضور پررنگ ایران را در این سه سالانه اخذ کرده‌ایم و می‌خواهیم در این سه سالانه هفته فرهنگی اصفهان در میلان و پس از آن هفته فرهنگی میلان در اصفهان را برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر به ایران بهره‌های لازم را برده است، تصریح کرد: در این سفر هم لذت دیدن کشور ایران را داشتیم و هم توانستیم در عرصه کاری پیشرفت خوبی داشته باشیم.

پیساپیا در بخش دیگری از این دیدار به معرفی شهر میلان پرداخت و گفت: میلان هم از لحاظ گردشگری و هم از لحاظ صنعتی دارای ظرفیت‌های بسیاری است چنانچه حضور گسترده کارگزاران اقتصادی را در خود دارد و امید است در راستای این هدف بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما مشتاق به تبادل توریست با اصفهان هستیم، بیان کرد: همچنین میلان 98 واحد صنعتی کوچک و متوسط را در دل خود دارد که بسیاری از آنها آماده همکاری با ایران و اصفهان هستند.

شهردار میلان ابراز داشت: این شهر در زمینه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد و امیدواریم بتوانیم همکاری خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به موضوع گفت‌وگوی ایران و ادیان اظهار کرد: این موضوع یکی از نکات مورد علاقه من است و فکر می‌کنم ظرفیت‌هایی خوبی در این رابطه در اصفهان وجود دارد.

پیساپیا در ادامه به موضوع تبادل دانشجو هم اشاره و تصریح کرد: شما می‌توانید دانشجویان میلان را ترغیب کنید تا به اصفهان سفر کنند و از سوی دیگر از اصفهان هم دانشجویانی را برای بازدید اعزام کنید و زمانی که این شناخت متقابل ایجاد شود پشت این دوستی متقابل یک شناخت هم ایجاد خواهد شد.

وی در پایان صحبت‌های خود سفر اخیر رئیس جمهور ایران به ایتالیا را نیز مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز