خبرگزاری کار ایران

همایش علمی «استان اصفهان، نظم و امنیت» بهمن ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۰۸

همایش علمی «اصفهان، نظم و امنیت» با همکاری و مشارکت سازمان ها، نهادها، مراکز و دانشگاه های علمی کشور بهمن ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، همایش علمی «اصفهان، نظم و امنیت» با سه هدف «شناخت علمی مولفه های تاثیرگذار و تاثیرپذیر در محیط نظم و امنیت استان»، «شناخت علمی مولفه های تاثیرگذار و تاثیرپذیر در حوزه مطالعات ویژه گردشگری و نظم و امنیت» و «تولید دانش کاربردی در حوزه نظم و امنیت استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی» بهمن ماه در دانشگاه استان اصفهان برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان با رعایت شرایط و براساس محورهای مندرج در فراخوان می توانند چکیده مقاله های خود را تا 30 آذرماه و اصل مقاله ها را تا 30 دی ماه به نشانی: اصفهان - دانشگاه اصفهان - کتابخانه مرکزی - گروه پژوهشی امنیت پژوهی و یا به نشانی اصفهان، دانشگاه اصفهان (واحد خوراسگان) گروه پژوهشی دانش انتظامی اصفهان و همچنین اصفهان، چهارراه تختی، طبقه فوقانی دانشگاه انصارالمهدی(عج)، دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان می توانند چکیده مقاله های خود را به نشانی اینترنتی amniyatpazhouhi@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37932313 031 تماس بگیرند.

گفتنی است، مقالات برتر در فصلنامه های علمی - پژوهشی مرتبط درج خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز