خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان:

گردشگری ضامن توسعه و پیشرفت اصفهان در برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۶۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: در برنامه ششم توسعه کشور صراحتاً از اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور یاد شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون الهیاری اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان بر اساس برنامه ششم کشور، توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت ها و توانمندی‌های استان در رشته‌های مختلف گردشگری از جمله؛ طبیعت، تاریخی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و گردشگری عشایر است.

وی تأکید کرد: در برنامه ششم کشور صراحتاً از اصفهان به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور یاد شده لذا در این برنامه تصریح شده هرگونه توسعه گردشگری در این استان می تواند به معرفی فرهنگ اصیل ایرانی در سطح جهانی و تقویت گردشگری ایران در عرصه های بین المللی منجر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان هدف از برگزاری این نشست را بررسی فرصت‌ها و همچنین بررسی‌کاستی‌های برنامه ششم توسعه در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت ارائه به سازمان متبوع و همچنین نمایندگان محترم مجلس برای تأیید نهایی آن برشمرد و از تمامی اعضاء شرکت کننده درخواست کرد تا فرصت‌ها تهدیدها، امکانات و محدودیت‌های برنامه را به همراه نظرات خود جهت بررسی در جلسه آینده ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز