خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه در گفت و گو با ایلنا:

امکانات موجود جوابگوی بازگشایی محورهای ارتباطی استان نیست

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۶۲۲

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی موجود به هیچ عنوان جوابگو و پاسخگوی بازگشایی مناسب محورهای برف گیر این استان نیست.

حسن فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت:یک هزار و 500 کیلومتر محور ارتباطی در مناطق برف گیر کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که امکانات و تجهیزات موجود نمی تواند جوابگوی رفع مشکلات در زمان بارش ها باشد.

وی تعداد دستگاههای مورد نیاز برای بازگشایی محورهای برف گیر در کهگیلویه و بویراحمد را 350 دستگاه عنوان و اظهارکرد: تعداد دستگاه‌های کنونی در این استان 160 دستگاه است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه اغلب دستگاه‌های بازگشایی محورهای ارتباطی در این استان از رده خارج و نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

فدایی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای تعمیرات دستگاه‌های سنگین راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد ناچیز است، یادآور شد: بخش خصوصی نیز بدلیل مطالباتی که از اداره کل راه و شهرسازی دارند با این اداره کل همکاری نمی کنند.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تعمیر و اجاره ماشین آلات سنگین در زمان بارش ها 70 میلیارد ریال است که متاسفانه این اعتبار نیز وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از کمی پرسنل بویژه راننده دستگاه‌های سنگین در این اداره کل خبر داد و اظهارکرد: این اداره کل با کمبود 90 نیروی انسانی در بخش راننده وسایط نقلیه سنگین مواجه است.

فدایی افزود: در شرایط کنونی اعتبار ، امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجه با بازگشایی محورهای برف گیر در کهگیلویه و بویراحمد بنحو شایسته ای وجود ندارد و متاسفانه در این بخش ها با مشکلات متعددی مواجه هستیم.

وی راهکار اساسی برای رفع مشکلات کنونی در حوزه بازگشایی محورهای ارتباطی برف گیر در کهگیلویه و بویراحمد را تخصیص اعتبارات مطلوب از سوی استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برشمرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، کهگیلویه و بویراحمد دارای چهار هزار و 715 کیلومتر راه روستایی ، 978 کیلومتر راه فرعی ، 516 کیلومتر محور اصلی و 93 کیلومتر بزرگراه است..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز