خبرگزاری کار ایران

قاسم مقیمی:

باید مجلسی در راس امور داشته باشیم

در دومین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات خانه‌ملت، 3 کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، صبح امروز قاسم مقیمی، محمدباقر عامری‌نیا و اسدالله برزگر به اتفاق یکدیگر با حضور در فرمانداری لامرد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. این 3 کاندید پس از ثبت‌نام در کنفرانس خبری شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

قاسم مقیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تهنیت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و با تقدیر و تشکر از مسئولان ستاد انتخابات، افزود: تشکر می‌کنم از بزرگانی که از سراسر منطقه ما را همراهی کردند همچنین سپاس‌گزارم از اصحاب رسانه که نقش موثری را در آگاهی بخشی به این مردم برعهده دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و همرزمان خود اظهار کرد: همرزمانم از جان خویش گذشتند تا ما ایرانی آزاد و آباد داشته باشیم و در دنیای تروریستی که تا بیخ گوش اروپای‌امن هم رسیده، ما در مرکز خاورمیانه پرتلاطمی که محل ناامنی و افراطی‌گری است، امن‌ترین منطقه هستیم که این حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است و مدیریتی که در راس آن مقام معظم رهبری‌ قرار داد.

مقیمی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی برعلیه استبداد و استعمار با مشروعیت مردمی و با کمک مردم به پا خواست و این انقلاب به پیروزی رسید و این تنها انقلابی است که در کمترین زمان دارای میثاق ملی و قانون اساسی شد.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر بیان کرد: در قانون اساسی اصل تفکیک‌قوا مشخص شده و حقوق ملت و حقوق حاکمیت مشخص است و مردم در چارچوب و با التزام به همین قانون برای حفظ نظام و پاسداری از آن، تلاش می‌کنند.

وی ضمن معرفی خود اضافه کرد: بنده قاسم مقیمی فعال سیاسی- اجتماعی با منش اصلاح‌طلبی وارد عرصه انتخابات شدم و اعتقاد دارم تمام کسانی‌که قانون‌اساسی را قبول دارند و رای 98 درصدی به جمهوری اسلامی دادند و همه‌ سلایق و همه‌ کسانی که زحمت کشیده‌اند و خون داده‌اند نیز معتقدم همه‌ سلایق چه در قالب انتخاب‌کننده و چه در قالب انتخاب شونده وارد عرصه انتخابات شوند و حضور پرشوری داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید رقابت سالمی ایجاد کنیم تا همان‌طور که در میثاق ما و جایگاهی که در قانون‌اساسی برای مجلس مشخص شده و همان‌طور که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرموده‌اند، باید با مشارکتی فعال، مجلسی در راس امور داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید با یک انتخابات سالم و پرشور در چارچوب قانون‌اساسی، وسیله چرخش‌نخبگان در اداره کشور را فراهم کنیم.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هم اعتقاد داریم، بیاییم و با اشاره به این شعر « به راه  بادیه رفتن  به از نشستن باطل/ وَ گَر مُراد نیابم  به قَدر وسع بکوشم» سخنان خود را به پایان برد..

تاکنون 4داوطلب برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای از حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت نام کرده اند.

کد خبر : ۳۳۱۵۰۸