خبرگزاری کار ایران

با هدف سنجش آمادگی نیروها؛

مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان دشتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۸۸۱

فرماندار دشتی گفت: مانور نقطه صفر امداد و نجات جاده ای در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهرجو در این مانور که حد فاصل محور خورموج- چارک بر گزار شد، اظهار داشت: هدف برگزاری این مانور سنجش آمادگی نیروهای عمل کننده و همچنین میزان آمادگی و کنترل تجهیزات و امکانات در مواقع حوادث جاده ای است .

وی افزود: در این مانور سرعت عمل دستگاه‌های نظارتی مورد محاسبه قرار گرفت و بروز رسانی تجهیزات و امکانات یکی دیگر از مزایای این مانورها بوده است.

مهرجو بیان کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته نقاط قوت و ضعف مشخص و مقرر شد جهت تقویت زیر ساخت های ارتباطی مرتبط به موضوع از طریق استان پیگیری صورت گیرد.

وی ادامه داد: این مانور بدون اطلاع قبلی و با همکاری مدیریت بحران استانداری و ایمنی راههای اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد .

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری دشتی نیز گفت: سالانه مانورهای متعددی در سطح مدارس و جامعه همچون 8 آذر در مدارس و 5 دی به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی برگزار می شود.

حمید بردستانی افزود: هدف از برگزاری این مانورها تقویت آمادگی ذهنی، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه‌های متولی در مواقع بحران است.

وی تاکید بر امر پیشگیری وتقویت زیر ساخت های آمادگی از دیگر اهداف این مانورها عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز