خبرگزاری کار ایران

با قضاوت دیدار تراکتورسازی و استقلال؛

22 آذر روز خداحافظی قهرمانی از فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۸۰۶

محسن قهرمانی 22آذر با قضاوت دیدار تراکتورسازی و استقلال از فوتبال ایران خداحافظی می کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، خبر خداحافظی قهرمانی از صحنه داوری فوتبال کشور در حالی است  که کسی حتی گمان نمی کرد داور  مشهدی که روزگاری رکورد سوت زنی لیگ برتر و بازی های حساس لیگ برتر فوتبال ایران را داشت و معتمد کمیته داوران بود پس از دو سال دوباره به لیگ بر گردد و با اقتدار گذشته دوباره در سوت خود بدمد.

با تمامی حواشی، تخریب هایی که انجام شد او برگشت و در کمال ناباوری به ویژه مخالفانش لباس قضاوت بر تن کرد  و با بازی حساس دربی اصفهان شایستگی هایش را دوباره نشان داد.

به گفته یکی از نزدیکان وی محسن قهرمانی روز 22 آذر از فوتبال ایران خداحافظی می کند اما اینبار قرعه حساس ترین بازی لیگ برتر تراکتور سازی تبریز آن هم با همه مشکلاتش از جمله رفتن اولیورا و بازگشت دوباره قلعه نوعی، مخالفت هواداران و رویارویی بزرگان لیگ به نام محسن قهرمانی داور مطرح مشهدی خورده است.

 شنیده ها حاکیست این بازی از نوعی دیگر خواهد بود و جشن خداحافظی این داور بین المللی در این بازی انجام می شود. امیدواریم همچنان قدردان زحمات داوران بزرگ و زحمت کش کشور باشیم و این بازی بهترین و خاطره انگیزترین قضاوت قهرمانی باشد و پس از این دیدار در سنگری دیگر پرورش دهنده محسن قهرمانی های دیگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز