خبرگزاری کار ایران

از لحاظ روحی آماده هستیم؛

اسکوچیچ: ۳ امتیاز بازی با نفت را می‌خواهیم / تفکر خاصی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۴۵

در حال حاضر تنها به دیدار نفت تهران فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ‌ در حال حاضر تنها به دیدار نفت تهران فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال‌تهران در ورزشگاه‌آزادی گفت: ما در آن مسابقه عملکرد خوبی ارائه کردیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. روحیه تیم قبل از این بازی هم در وضعیت خوبی بود و اکنون هم از لحاظ روحی آماده هستیم.

وی درمورد اینکه فولاد خوزستان پیش از این هم دچار نوسان بوده و بعد از اینکه چند بازی را پشت سر گذاشته بود نتایج خوبی بگیرد، خاطرنشان کرد: تفکر خاصی ندارم، در حال حاضر فقط به بازی نفت تهران فکر می‌کنم و می‌خواهم در این دیدار به پیروزی برسم.

اسکوچیچ در مورد اینکه لیگ‌برتر به هفته دهم رسیده و خیلی‌ها به برگزاری پشت سر هم مسابقات انتقاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: ‌ در ابتدای لیگ وقتی بازی‌ها در فاصله زمانی ۴-۵ روزه برگزار می‌شد، این مسئله روی کیفیت کاری تیم‌ها تأثیر منفی می‌گذاشت، اما اکنون که بازی‌ها هر هفته یک بار انجام می‌شود تیم‌ها فرصت ریکاوری دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

اسکوچیچ در مورد اینکه این هفته تیمش به مصاف نفت تهران می‌رود، تصریح کرد: نفت تهران از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و آنها در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی کسب کردند. البته ما در این مسابقه میزبان هستیم و با حمایت هواداران‌مان برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم و در این مسابقه هر ۳ امتیاز را بدست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز