خبرگزاری کار ایران

در مورد زمان برگزاری بازی‌ها؛

سازمان لیگ پاسخ گلایه استقلالی‌ها را داد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۷۴

کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری بازی های استقلال و پیروزی مقابل حریفان توضیحاتی ارایه کرد.

کمیته مسابقات در مورد زمان بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری بازی‌های استقلال و پیروزی مقابل حریفان توضیحاتی ارایه کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض برخی از مسئولان باشگاه استقلال و به تبع آن هواداران این تیم و برخی از رسانه ها مدعی هستند که استقلال در بسیاری از مسابقاتش در لیگ برتر چهاردهم زودتر از پرسپولیس به میدان رفته است. با توجه به اینکه در این فصل برای اولین مرتبه در تاریخ فوتبال ایران کمیته مسابقات برنامه یکساله لیگ را اعلام کرده طرح چنین ادعایی بسیار تعجب برانگیز است.

کمیته مسابقات ضمن ارایه مستندات اعلام می کند که این ادعا واقعی نبوده و با بررسی برنامه یکساله لیگ مشخص می شود که تیم پیروزی ۱۳ مرتبه قبل از استقلال در این فصل به میدان رفته و استقلال هم ۱۳ مرتبه قبل از پرسپولیس به میدان می رود ضمن اینکه در هفته پانزدهم وسی ام یگ برتر هم این دو تیم با یکدیگر مسابقه دارند.

در ضمن مسابقات در هفته ۲۸،۲۹ و ۳۰ لیگ برتر در یک روز و یکساعت انجام می‌شود. از نظر فنی هم این سوال مطرح است که استقلال جز تیم های بالای جدول و از شانس های اولیه قهرمانی است در حالیکه تیم پیروزی در رده نهم جدول قرار دارد و طبیعی است خواسته تیم ها در چنین مواردی مقایسه با تیم های هم رده خود در در قعر و صدر جدول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز