خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزا در استان‌بوشهر شناسایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۴۳۰

استاندار بوشهر بر جذب بیسوادان استان بوشهر به کلاس‌های درس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، مصطفی سالاری از کنکور به عنوان یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین مسائل نام برد و گفت: باید برای بهتر شدن وضعیت کنکور سرعت‌مان را بیشتر کرده و با تقویت مشاوران ویژه از بین نخبگان آمار خوبی را از خود به جای بگذاریم. انسداد راه‌های بیسوادی وظیفه مهم آموزش و پرورش است که در این راستا باید زمینه جذب بیسوادان در استان بوشهر به کلاس‌های درس فراهم شود.

سالاری با با بیان اینکه پرسش مهر درتقویت روح پرسشگری و پژوهش‌گری دانش آموزان دارای اهمیت است، گفت: خروجی کارهای دانش‌آموزان در پرسش مهر 16 باید به صورت یک کار مستند و پژوهشی تکمیل و ارائه شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر فراهم شدن زمینه جذب بیسوادان استان بوشهر به کلاس‌های درس گفت: انسداد راه‌های بیسوادی وظیفه مهم آموزش و پرورش است که باید در این راستا زمینه جذب بیسوادان دراستان بوشهر به کلاس‌های درس فراهم شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته پیشگیری از آنفلوآنزا در استان‌بوشهر بیان کرد: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزا در این استان شناسایی نشده اما با توجه به شیوع آن دربرخی از استان‌های مرزی کشور کمیته‌ای مشترک بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از انتشار این بیماری تشکیل شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با هماهنگی بین دو نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه علوم‌پزشکی استان‌بوشهر آموزش‌ها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری بدون استرس و نگرانی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز