خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج خبرداد

انتقال پایانه مسافربری میدان مرکزی یاسوج به پایانه انتقال خون

شهردار یاسوج از جابجایی قطعی پایانه مرکزی میدان شهدای انتظامی ( ساعت ) به پایانه انتقال خون واقع در شهدای هشت این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدعلی جاوید در نشستی با برخی از دست اندرکاران رسانه ها در شهرداری این شهر گفت: پایانه مرکزی شهر یاسوج با هدف کاهش ترافیک و خدمات رسانی بهتر به شهروندان در شنبه هفته آینده به پایانه انتقال خون تغییر می کند.

وی با بیان اینکه پایانه مرکزی شهر یاسوج واقع در میدان شهدای نیروی انتظامی(ساعت) ترافیک های سنگینی را در مرکز شهر بوجودآورده است،اظهارکرد: باانتقال این پایانه شاهد رضایتمندی شهروندان و کاهش بارترافیکی در مرکز شهر خواهیم بود.

شهردار یاسوج افزود: شهر یاسوج حداقل به شش پایانه نیاز دارد که متاسفانه هم اکنون هیچکدام از روستاهای حاشیه ای، پایانه مسافربری ندارد.

جاوید از فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای پایانه های مسافربری توسط شهرداری یاسوج خبرداد.

وی گفت: شهرداری یاسوج در صورت همکاری دستگاههای مرتبط مسوولیت فراهم نمودن زیرساخت های رفاهی شهروندان را برعهده می گیرد.

شهردار یاسوج افزود: اگر دستگاههای مرتبط با شهرداری یاسوج همکاری های لازم را بعمل آورند زیرساخت های موردنیاز پایانه های مسافربری توسط شهرداری این شهر در مدت یک هفته فراهم می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پایانه مسافربری میدان مرکزی شهدای نیروی انتظامی ( فلکه ساعت ) در شلوغ ترین نقطه شهری واقع شده که متاسفانه در اوقات مختلف شبانه روز موجب نارضایتی شهروندان شده است.

کد خبر : ۳۲۳۹۵۵