خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد:

آمادگی راه اندازی تیم‌های پایه ثامن را داریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۹۹۵

ایلنا: سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: تیم ثامن شرایط خوبی دارد و ما می‌توانیم در کنار تمرین تیم اصلی تیم‌های پایه را به خوبی آماده کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی صاحبیان ظهر امروز در نشست خبری باشگاه بسکتبال ثامن که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد:  5 بازی انجام دادیم و وضعیتی مناسبی داریم 4 بازی دیگر از دو ررفت باقی مانده که امیدواریم بتوانیم جوابگوی انتظارات هواداران در دیدار‌های آتی باشیم.

وی افزود: ثامن به معنای واقعی مانند یک تیم عمل می‌کند که آمادگی مناسب و جایگاه مطلوبی دارد، موفقیت ما به دلیل هزینه‌های بالا نیست به دلیل زمانبندی و تمرین خوب است همچنین انگیز‌ه ایجاد شده در تیم سبب نتیجه گیری ما در برابر تیم‌های پر آوازه شده است.

صاحبیان خاطرنشان کرد: کار، تلاش، همکاری و همانگی تمامی اعضای باشگاه بازیکنان و مدیران سبب شده تا برای هدف مشخص تلاش کنیم، فرصت کافی برای تجزیه و تحلیل بازی‌های خودمان و دیگر تیم‌ها داریم و قطعا با فضای مناسبی که در تیم وجود دارد نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد تاکید کرد: هدف ما نتیجه خوب است و توانسته‌ایم تا کنون در 5 بازی 405 امتیاز کسب کنیم و در حالی که 3 بازی ما تاکنون بیرون از خانه بوده است این معدل عملکرد قابل قبول و خوبی است که باید آن را مدیون مدیریت دقیق و خوب تیم بود.

وی بیان کرد: هر بازی شرایط خاصی دارد مانند بازی با شهرداری اراک که ما نتوانستیم به رغم تلاش تمامی بازیکنان نتیجه مورد نظر را کسب کنیم، قطعا با گذشت چندین بازی دیگر با نقاط ضعف خود بیش از پیش آشنا خواهیم شد.

صاحبیان خاطر نشاتن کرد: ما از هیئت در خواست داشتیم تا زمانی را برای تمرین تیم‌های پایه به ما اختصاص دهند و بسیار مشتاقیم تا بتوانیم تیم‌های پایه را تشکیل دهیم و می‌توانیم با مربیان تمام وقتی که در اختیار داریم به جوانان این استان خدمت کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد در خصوص مربی این تیم عنوان کرد: یووانوویچ از بهترین مربیانی است که وارد کشور ما شده و علاوه بر دانش فنی بالا به روحیه و انگیزه تیم کمک بسیاری می‌کند و شرایط خوبی را در تیم به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه عیار تیم‌ها در دور برگشت رقابت‌ها مشخص خواهد شد و فاصله تیم‌ها آنجا معلوم می‌شود، گفت: در لیستمان می‌توانیم یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی به اظافه کنیم اما تنها گزینه‌ای که برای ما باقی مانده بازیکن خارجی است و در چند بازی آینده تصمیمی خواهیم گرفت که در چه پستی بازیکن نیاز است و گزینه‌های مدنظر را بررسی می‌کنیم.

صاحبیان بیان کرد: دانشگاه آزاد تیم بسیار خوب با آمادگی مطلوب است اما تاکنون فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است اما تیم ثامن هم در مشهد به هیچ تیمی باج نخواهد داد و با تمام توانش برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

وی در خصوص بازی این تیم در برابر دانشگاه آزاد که فردا در مشهد برگزار می‌شود بیان کرد:  بازی سختی است و در دقایق آخر نتیجه آن معلوم می‌شود و یکی از نکات جالب این دیدار حضور متعدد بازیکنان مشهد در تیم دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز