خبرگزاری کار ایران

موید حسینی صدر اعلام کرد

تخصیص مبلغ 14 میلیارد تومان برای سد بویلاپوش

نماینده مردم خوی در مجلس گفت: برای اتمام و تکمیل سدبویلاپوش شهرستان خوی امسال مبلغ 14میلیاردتومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوی، موید حسینی صدر در نشست هم‌اندیشی مسئولان، نخبگان و فعالان سیاسی خوی با معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده که در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد،

نماینده مردم خوی و چایپاره در سخنان خود عدم تخصیص اعتبارات ملی به پروژه‌های شهرستان خوی را رد کرد و گفت: از محل اعتبارات ملی فقط در سال‌جاری مبلغ ۱۸ میلیارد تومان برای بیمارستان ۲۱۷ تخت خوابی، ۱۴ میلیارد تومان برای سد بویلاپوش و ۱۰ میلیارد تومان برای راهداری خوی تصویب شده که بخشی از این مبالغ تخصیص یافته و بخش دیگر تخصیص خواهد یافت و این پروژه‌ها در حال اجراست.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر عدم توازن در تقسیم بودجه استانی گفت: در تقسیم بودجه استانی باید مسوولان اجرایی ضرورت‌ها و نیاز‌ها و اولویت‌های شهرستان را به مسوولان استانی منتقل و با جدیت حق شهرستان را از مسوولان استانی خواستار شوند.

وی با اظهار اینکه مسوولان اجرایی در دولت تدبیر و امید باید امید و نشاط را در مردم افزایش دهند، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که برای رفع مشکلات و نواقص تلاش کنیم اما سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن کارهای انجام شده و عدم انتقال اخبار آن‌ها به مردم نیز صحیح نیست.

نمانده مردم خوی و چایپاره افزود: در زمینه راهسازی قدم‌های خوبی برداشته شده، در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی بسیارموفق بوده‌ایم و در سالهای اخیر بسیاری از راههای روستایی ما بهینه سازی و آسفالت شده‌اند. رشد و توسعه صنعت علیرغم مشکلات بسیار خوب بوده است و اکنون مجوز احداث شهرک مبل و کانی‌های غیر فلزی صادر شده است. مشکل آب در بسیاری از روستا‌ها حل شده است و البته که مشکلات باقیمانده زیادی داریم که دهه‌ها موجود بوده‌اند و باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

حسینی صدر با اشاره به مشکلات بودجه‌ای کشور گفت: باید توجه کنیم که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو بوده و مشکلات بودجه‌ای گریبانگیر ماست و این مختص شهرستان خوی نیست. اما علیرغم این مشکلات که امیدواریم با اجرای برجام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت و همکاری و پشتیبانی مجلس حل و فصل گردند، برای رفع مشکلات همه باید همکاری کنیم و از ناامید کردن مردم پرهیز کنیم.

کد خبر : ۳۲۰۱۴۶