خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در گفت‌و‌گو با ایلنا

باید به دنبال صنعتی کردن کرمانشاه باشیم

نماینده سابق شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به دنبال صنعتی کردن و کسب منابع درآمدی برای کرمانشاه باشیم.

نماینده سابق شهرستانهای کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: در رابطه با اشتغال و عملکرد مجلس اگر هر کسی که به عنوان کاندیدا و یا به عنوان نماینده حرفی بزند باید در چارچوب امکانات، برنامه‌ها و بودجه‌ها صحبت کند چرا که  اشتغال یعنی انجام سرمایه گذاری و ... که منجر به ایجاد فرصت شغلی می‌شود.

حسن سلیمانی، گفت: اگر بخواهیم از اشتغال صحبت کنیم باید از توسعه سرمایه گذاری متناسب با آمایش سرزمین در استان حرف بزنیم. آمایش سرزمین در استان از نظر امکانات بالقوه توسعه کشاورزی و صنایع کشاورزی است.

وی ادامه داد: اگر سرمایه گذاری به سمت و سویی برود که با تسهیلات تامین بشود و آن فردی که به دنبال اشتغال است از محل آن تسهیلات هم خود را تامین کند و هم تسهیلات بانکی را پس بدهد هرگز به اشتغال مولود تبدیل نمی‌شود.

این نماینده ادوار گذشته مجلس بیان کرد: باید کاری کنیم که افراد از نظر اقتدار و توانایی مالی در خوداشتغالی‌ها استقرار مالکیتی برایشان مهیا شود نه اینکه به بیکار بدهکار تبدیل شوند.

نماینده سابق شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اشتغال تعریف دارد و بدین معناست که شما با صرف و فروش وقت؛ مایحتاج زندگی تان را تامین کنید.

سلیمانی در پایان گفت: ما باید به دنبال صنعتی کردن و کسب منابع درآمدی برای کرمانشاه باشیم.

کد خبر : ۳۲۰۰۱۷