خبرگزاری کار ایران

معرفی منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه گردشگری امارات

ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه گردشگری حلال کشور امارات معرفی شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: این سازمان در نمایشگاه گردشگری حلال در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی شرکت کرد و ظرفیت‌ها و مزایای حوزه‌های مختلف گردشگری منطقه در این نمایشگاه به بازدید کنندگان و سرمایه گذاران حاضر در نمایشگاه ارائه و معرفی شد.

مجید فاتحی با بیان اینکه که غرفه منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه با استقبال گردشگران، مسئولین تورگردان‌ها و هولدینگ‌های گردشگری مواجه گردید، افزود: در روز نخست نمایشگاه با فعالان حوزه گردشگری بازدید کننده در نمایشگاه دیدار داشته و در این دیدار‌ها ضمن معرفی جاذبه‌های طبیعی گیلان و منطقه آزاد انزلی، پیشنهاد تشکیل انجمن تورگردانان مشترک با فعالان گردشگری این منطقه با رویکرد نوآورانه و با محوریت اکو توریسم مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی قرار گرفتن در استان گیلان به عنوان قطب گردشگری کشور، امکانات و زیر ساخت‌های مناسب برای گردشگران، دسترسی آسان به آزاد راه، فاصله نزدیک به فرودگاه بین المللی رشت، شرایط اقلیمی شبه مدیترانه و امنیت مناسب را از ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی دانست که این مزیت‌ها با استقبال گردشگران مسلمان حاضر در نمایشگاه روبرو شد.

نشست با هولدینگهای گردشگری کشورهای حوزه خلیج فارس و ایرانیان مقیم امارات، برگزاری همایش‌های تخصصی، بازدید از برخی هتل‌های کشور میزبان نمایشگاه همچون ابراج الاتحاد و قصر الامارات از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

گفتنی‌ست نمایندگان حاضر در غرفه سازمان در این نمایشگاه گردشگری، با ارائه پکیج‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی چند زبانه به معرفی مزیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، سرمایه گذاری و مراکز گردشگری منطقه همچون پارک ملی بوجاق، تالاب انزلی، طرح ساحلی، ساحل شنی، مرکز تفریحات دریایی بانوان و آقایان، جنگل فتاتو و... می‌پردازند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ مهر با حضور ۶۰۰۰ دفتر خدمات مسافرتی از جهان اسلام در شهر ابوظبی برپا شده است.

کد خبر : ۳۱۵۵۷۷