خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز:

رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنها را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرج، عباداله کامکار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز گفت: رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای رویکرد دولت، پشتیبانی و حمایت از  تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

وی با تأکید به لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و مجموعه‌های مالی و اقتصادی استان در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی البرز افزود: این بدان معنی نیست که بیمه تأمین اجتماعی و بانک‌ها از حقوق خود بگذرند بلکه فرصتی با همراهی بیشتر در اختیار تولیدکنندگان برای عبور از بحران اقتصادی قرار گیرد.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز ادامه داد: باید طرح‌های ویژه‌ای را برای رفع موانع تولیدی تدبیر کرد و بازدیدهای میدانی از وضعیت و روند واحدهای تولیدی در استان البرز صورت گیرد.

کامکار خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از صنایع و مراکز تولیدی کشور در استان البرز مستقر است بنابراین با توجه بیش‌ازپیش به این حوزه می‌توان گام‌های مؤثری را در رفع مشکلات چرخه تولید برداشت.

وی در ادامه بابیان اینکه بدون هماهنگی و همراهی همیشگی مسئولان و مدیران سایر دستگاه‌ها، حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان میسر نخواهد شد، گفت: اگر کارخانه‌ای با 20 درصد ظرفیت فعالیت کند بهتر از آن است که دراثرعدم همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی تعطیل شود .

کامکار در خاتمه گفت: رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در راستای رویکرد دولت یعنی حمایت و پشتیبانی از تولیدکننده و سرمایه‌گذار است.

کد خبر : ۳۱۴۴۶۴