خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازگشایی مدارس و ایام محرم

لزوم نظارت دقیق، بر توزیع مناسب مایحتاج عمومی مردم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر لزوم نظارت دقیق، بر توزیع مناسب مایحتاج عمومی مردم در آستانه بازگشایی مدارس و همچنین ایام محرم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، عباداله کامکار در کار گروه تنظیم بازار استان، افزود: در این ایام با توجه به بازگشایی مدارس و در پیش بودن عید قربان و ایام محرم، نیاز به کنترل، نظارت بر بازار به منظور رفاه حال مردم، محسوس است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار استان می‌بایست در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی عرضه و ارایه مایحتاج عمومی مردم در بازار، نظارت بیشتری بر عملکرد واحدهای صنفی داشته باشد.

وی گفت: یکی از بخش‌های حائز اهمیت، بحث ذخیره کالاهای اساسی است که در این زمینه اقلامی چون گوشت، مرغ و سایر ملزومات مردم، به اندازه کافی موجود است و نگرانی از این حیث وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی کشتارگاه‌ها در استان، افزود:: در این بخش بررسی‌های گسترده‌ای صورت گرفته و بخش خصوصی نیز ورود پیدا کرده است، از این رو بستر برای حضور تشکل‌ها و تعاونی‌ها برای ایجاد پایانه متناسب با نیاز استان فراهم است.

وی با بیان اینکه از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در چارچوب ضوابط و مقررات استقبال می‌شود، گفت: ساماندهی بازار برای رفاه مردم و از طرفی حفظ حقوق تمامی کسبه مد نظر است، در این بخش دستگاه‌های مربوطه تنها نقش نظارتی دارند.

کامکار با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و لزوم توجه به اقشار کم درآمد جامعه خاطرنشان کرد: با آغاز سال جدید و نیاز دانش آموزان به لوازم التحریر و سایر اقلام مرتبط با این بخش باید شرایطی فراهم شود، که تمامی افراد بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند.

کد خبر : ۳۰۴۴۷۱