خبرگزاری کار ایران

درمزرعه گوجار

راهپیمایی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

به مناسبت روز جهانی قلب و بهداشت محیط، مراسم راهپیمایی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مزرعه گوجار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، مراسم کوهنوردی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری گروه پیشگیری و مبارزه به بیماری‌های غیر واگیر وگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی این دانشگاه درمسیر مزرعه گوجار حدود شش کیلومتری روستای خنب بخش مرکزی کاشان انجام شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این راستا، ضمن تقدیر از توجه و اهتمام رئیس دانشگاه به امر ورزش به ویژه ورزش کوهنوردی اظهار داشت: دین مبین اسلام نیز به داشتن فعالیت بدنی و تحرک و ورزش بسیار تاکید کرده است.

دکتر طاهره مازوچی، ضمن اشاره به تاثیر ورزش در پیشگیری از بیماری‌ها گفت: ترویج الگوهای صحیح و سبک زندگی سالم در جامعه ضروری است که برگزاری برنامه‌های از این قبیل در این راستا بسیار موثر است.

وی، به تاثیر ورزش در داشتن جسم و روح سالم اشاره کرد و افزود: داشتن تحرک و ورزش، گرایش فرد را به انواع نابهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌دهد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، با بیان اینکه حضور افراد علاقمند به ورزش در این برنامه با وجود مشغل‌های زیاد در زندگی ماشینی امروز نشان می‌دهد که باید به توسعه ورزش‌های همگانی توجه ویژه شود، تصریح کرد: توسعه فرهنگ ورزش و حضور اقشار مختلف در پویایی و نشاط اجتماعی بسیار موثر است.

کد خبر : ۳۱۱۴۳۹