خبرگزاری کار ایران

فرماندار اراک

مسئولان کمباین سازی هنوز پاسخی به استانداری نداده‌اند

مسعود خاندایی بخشدار مرکزی کاشان به مناسبت ۱۵مهر روز ملی روستا درپیامی روستا را مظهر پاکی و سادگی دانست وگفت: در اوج آرامش تلاش این مردمان نجیب برای کسب روزی حلال ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان خاندایی درادامه این پیام افزود: اکنون خوشحالیم که در این برهه از زمان با مدیریت یکپارچه و برخاسته از متن جامعه روستایی و باور به خوداتکایی و خودکفایی شما عزیزان در عرصه‌های مختلف و بهره گیری از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خاص مناطق روستایی، بسترهای لازم جهت توسعه پایدار روستا‌ها فراهم است.

بخشدارمرکزی کاشان با تاکید براینکه امید ان داریم با توجه به جایگاه و نقش آفرینی روستا‌ها در عرصه‌های تولید و اقتصاد و رویکرد دولت تدبیر و امید جهت محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، دست به دست هم دهیم تا شاهد توسعه و آبادانی بیشتر روستا‌ها باشیم. گفت ۱۵ مهر روز تکریم زحمات و تلاشهای عزیزانمان در روستاهاست. امید است بتوانیم قدمی برای پاسداشت تلاش‌های این عزیزان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این روز‌ها شاهد بازگشت حجاج بیت الله الحرام و همچنین مجروحان و کشته شدگان حادثه منا به میهن اسلامی هستیم. اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان آن حادثه تلخ و ناگوار، آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان، علو درجات جان باختگان را از خداوند منان مسالت دارم.

کد خبر : ۳۱۱۳۷۱