خبرگزاری کار ایران

رئیس اسبق سه دوره نظام مهندسی ساختمان اردبیل

بازگرداندن شان و منزلت جامعه مهندسی رسالت اصلی با سابقه‌هاست

محمد رضا حریری اردبیلی امروز در نشست صمیمی با جمع کثیری از مهندسان استان برای اعلام آمادگی حضور در انتخابات نظام مهندسی گفت: دلیل اصلی بنده برای حضور در هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درخواست تعداد زیادی از اعضای جامعه مهندسان استان است.

به گزارش ایلنا، محمد رضا حریری افزود: سازمان نظام مهندسی استان دارای مشکلات متعدد و متکثر درون و برون سازمانی است و همچنین وجهه وشان نظام مهندسی در سال‌های اخیر به خاطر رفتار‌ها و کنش‌های پوپولیستی برخی افراد از بین رفته است.

رئیس اسبق سه دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل تصریح کرد: در سالیان گذشته از بدو تشکیل سازمان نظام مهندسی تلاش‌های بسیاری برای قرار گرفتن در ریل توسعه و قانون گرایی توسط هیئت مدیره اسبق صورت گرفته بود که در کمال تاسف تحولات یک دهه اخیر نه تنها سازمان‌های دولتی، حتی شبه دولتی، خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد که شاکله فعالیت‌های توسعه گرایانه جامعه هستند تحت تاثیر رویکرد عوام فریبانه دولت سابق قرار گرفتند.

نائب رئیس اسبق اتاق بازرگانی اردبیل در دهه هشتاد ادامه داد: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تفکر اعتدال و عقلانیت گرایی جای تفکرات پوپولیستی دولت گذشته را گرفت و با رویکرد دولت تدبیر و امید ریشه کنی تفکرات ضد نخبه گرایی امید را در دل تمامی آحاد جامعه بویژه مهندسان نیز روشن کرد.

حریری اردبیلی خاطر نشان کرد: همچون سایر نقاط کشور در استان اردبیل نیز به دلیل روی کار آمدن مدیران همسو با تفکر اعتدال به دعوت همکاران، پیشکسوتان و مهندسان جوان برای حضور در انتخابات نظام مهندسی ساختمان پاسخ مثبت دادم. تا بتوانم به مانند مدیران ارشد استان که سعی در توسعه گرایی دارند من نیز به فرایند توسعه کمک نمایم.

وی تاکید کرد: چنانچه اقبال عمومی مبنی بر انتخاب اینجانب باشد امیدوارم سایر عزیزانی که نزدیک به تفکر حقیر هستند نیز در میان اعضای هیئت مدیره باشند تا بتوانیم در مسیر رشد و توسعه استان همراه با عقلانیت گام برداریم.

محمد رضا حریری بیان کرد: بر گرداندن سازمان نظام مهندسی استان اردبیل به عدالت گرایی، قانون گرایی و البته به مسیر اصلی خویش بعنی حرکت درمدار توسعه در استان برنامه اصلی بنده در این رابطه خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با انتخاب افراد اصلحشان و منزلت مهندسی به این قشر فرهیخته کشور و استان بازگشته و سازمان نظام مهندسی بتواند وزن خود را در میان مجموعه‌های فعال در توسعه استان بازیابد.

کد خبر : ۳۰۹۱۰۷