خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان در گفت‌وگو با ایلنا

صنعت‌گران از وجود کارگروه رفع موانع تولید استفاده کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به فعال شدن کارگروه رفع موانع تولید در استان برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: صاحبان صنعت باید از این فرصت استفاده کنند.

طهمورث لاهوتی اشکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته بخش اعظم مشکلات صنایع گیلان مربوط به حوزه بانکی ست و لذا در صورت همکاری مدیران بانک‌ها این مسائل قابل حل است.

وی به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در گیلان به منظور بررسی مشکلات صنعتگران و علل آن اشاره کرد و افزود: اعضای این کارگروه با حضور در شهرستانهای مختلف مسائل موجود را بررسی کردند.

لاهوتی یادآور شد: پیش از تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی، کارگروه حمایت از تولید بصورت ابتکاری در گیلان تشکیل شد و هم اکنون نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از صدور بیش از ۶۰۰ مصوبه توسط کارگروه مذکور خبر داد و گفت: جلسات این کارگروه هر هفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل نیز برای شرکت در جلسات کارگروه رفع موانع تولید دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات، بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی و کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است.

لاهوتی با اشاره به اهتمام دولت برای کمک به صاحبان صنایع و رونق بخشیدن به تولید داخلی، تاکید کرد: اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید موجب ایجاد تحول اقتصادی در کشور خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۷۲۳۵