خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برای توسعه صنعت و معدن، در کنار صنعتگران و تولیدگران هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۷

در مسیر بالندگی استان باید از هرگونه اختلاف و تنش سیاسی پرهیز نمود. / در راستای رفع موانع بانکی رشد صنعت و تولید در استان اقداماتی را انجام داده ایم.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست هم اندیشی استاندار و مجمع هم اندیشان صنعت و معدن استان، هم دلی و هم افزایی همه گروه‌ها را برای شکوفایی مازندران ضروری دانست و یاد آور شد: راز تحول و توسعه استان، ارتقا صنعت و تولید است.

به گزارش ایلنا از ساری، فلاح افزود: در مسیر بالندگی استان باید از هرگونه اختلاف و تنش سیاسی پرهیز نمود.

وی با بیان اینکه در کنار صنعت و تولید و همراه صنعت گران و تولید گران در جهت توسعه این بخش مهم هستیم، بیان کرد: در راستای رفع موانع بانکی رشد صنعت و تولید در استان اقداماتی را انجام داده‌ایم و تا تحقق کامل این مهم مسایل را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه خواستار معرفی نمایندگان واحدهای صنعتی و تولیدی استان به استانداری برای پیگیری مشکلات این بخش شد.

در آغاز این نشست نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، برخی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی استان، صاحب نظران و دانشگاهیان و بعضی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه به ارایه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است استاندار مازندران پیش از آغاز این نشست از نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان در محل نشست در آمل بازدید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز