خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر

۶۰ درصد از بودجه شهری به بخش عمران اختصاص دارد

عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: ۶۰ درصد از بودجه مربوط به بخش عمرانی است که حاصل آن پویایی و اشتغال است که در حال حاضر به این مسئله کمتر توجه می‌شود و از مسیر اصلی خود خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، نصرالله دریابیگی در جلسه شورا با بیان اینکه شورا‌ها یکی از دستاوردهای امام و انقلاب محسوب می‌شود اظهار داشت: باید توجه کنیم تا مردم و شهروندان طعم شیرینی تغییر و اصلاحات را با تقویت کردن عملکرد شورا بچشند.

وی ادامه داد: تحریم ناجوانمردانه مشکلات متعددی برای دولت و کشور به وجود آورده است که موجب رکود و تورم شده که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید همه تلاش‌ها در جهت کاهش تورم صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی قائم شهر اظهار داشت: ۶۰ درصد از بودجه مربوط به بخش عمرانی است که حاصل آن پویایی و اشتغال است که در حال حاضر به این مسئله کمتر توجه می‌شود و از مسیر اصلی خود خارج شده است.

دریابیگی با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، مردم مظلوم قائم شهر توانستند پروژه ملی الغدیر را بسازند اظهار داشت: این کار مایه مباهات ما و جز افتخارات قائم شهر بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شورای ما شورای بصیر و عمیقی است و از اعضای شورا خواست تا با نماینگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسه گذاشته و کمیته‌ای تشکیل شود تا نمایندگان مجلس از هرکجا که حقوق کارمندان دولت را واریز می‌کنند حقوق کارکنان شهرداری را نیز بدهند.

عضو شورای اسلامی قائم شهر افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت شهری و رفاه حال شهروندان باید در شورا فضای همدلی و وفاق بیشتر از پیش گردد و منافع شهر، شهرداری و مردم حفظ شود.

کد خبر : ۳۰۷۱۳۱