خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان

کارگاه‌های آموزشی جشنواره "عهد سپید" اعلام شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از اعلام عنوان کارگاه‌های آموزشی جشنواره «عهد سپید» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی، اصول روان‌شناختی و تفاوت‌های ذاتی زنان و مردان، عشق، صمیمیت و روابط عاطفی، تور تفریحی-آموزشی مشهد اردهال، کارگاه مزاج‌شناسی ازدواج، راه کارهای مدیریت اختلاف و حل تعارض، اصول مهارت‌های ارتباطی میان زوجین و هنر گفتگو و شناخت اصول رابطه زناشویی موفق را از عناوین این کارگاه‌های آموزشی برشمرد.

وی، با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۸ تا ۲۳ شهریور ماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود گفت: هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ویژه آقایان و بانوان با موضوعات: بیان شاخصه، ویژگیهای مرد و زن، معرفی و شناخت مزاج‌های ۴ گانه، تکنیک‌های تعادل مزاج، تدابیر، شناخت اصول رابطه زناشویی موفق، ارائه تکنیک‌ها و راهکار‌های کنش و واکنش میان همسران وفضاهای مجازی و مسائل جنسی، اصول و روش‌ها با حضور مزدوجین ۹۳ و ۹۴ برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اظهار داشت: این دوره از کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و برجسته حجت الاسلام شهاب مرادی، دکتررضا ناظری، دکتررضا منتظر، دکترحمید حبشی، دکترابراهیم میثاق و دکترعفت السادات مرقاتی خویی برگزار می‌شود.

نادعلی، تحکیم مبانی خانواده ایرانی – اسلامی و ارتقای سطح آگاهی مزدوجین شهرستان را از مهم‌ترین اهداف نخستین جشنواره آموزشی، فرهنگی، تفریحی «عهد سپید» عنوان کرد و گفت: جشنواره «عهد سپید» برای نخستین بار ویژه مزدوجین به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری فرمانداری، دانشگاه کاشان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره بهزیستی و مجتمع گردشگری خورشید اردهال برگزار می‌شود.

گفتنی‌ست: نخستین جشنواره آموزشی، فرهنگی، تفریحی با عنوان «عهد سپید» از ۱۸ تا ۲۳ شهریور ماه در سالن کانون جوانه‌های کاشان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۳۰۷۲