خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شفت

ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی مستلزم افزایش کیفیت است

معاون فرماندار شهرستان شفت گفت: ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی منوط به این است که تولید کنندگان داخلی نیز تلاش کنند تا کیفیت کالاهای خود را به سطح استاندارد برسانند.

به گزارش ایلنا، رحمت حیدری‌نژاد در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شفت، اظهار داشت: سلامت چرخه اقتصادی هر کشوری مرهون تلاشهای نهادهایی است که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کنند.

وی افزود: حمایت از تولید داخلی می‌تواند موجب کاهش قاچاق کالا به داخل و جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد ملی است.

حیدری‌نژاد در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، توجه به این مساله حیاتی را موجب رشد و بالندگی اقتصادی کشور برشمرد.

معاون فرماندار شهرستان شفت تصریح کرد: یکی از مظاهر اقتصاد مقاومتی توجه به تولید ملی است که باید دست به دست هم دهیم و با فرهنگ سازی در این خصوص به گونه‌ای عمل کنیم که همه کالای ایرانی را بهتر از کالاهای دیگر بدانند.

وی یادآور شد: فرهنگ سازی در این زمینه منوط به این است که تولید کنندگان داخلی نیز تلاش کنند تا کیفیت کالاهای خود را به سطح استاندارد برسانند، تا این اشتیاق در مردم ایجاد شود تا به کالاهای داخلی اقبال نشان دهند.

حیدری‌نژاد در پایان عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که در خصوص بحث قاچاق کالا و ارز کمک کند توجه به مقوله آمار واطلاعات است چراکه باید بتوانیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف در این خصوص برنامه ریزی کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

کد خبر : ۳۰۲۸۸۴