خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا مصری در مراسم تجلیل از مدیران برتر استان

مردم کرمانشاه مردمی باوفا و پایبند به عهد و پیمان هستند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مردم کرمانشاه مردمی باوفا و پایبند به عهد و پیمان هستند، جار و جنجال و تظاهر نمی‌کنند و همواره دنبال همدلی و همزبانی هستند و شاید دلیل اینکه عقب می‌مانیم همین است.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور عبدالرضا مصری، سیدسعید حیدری طیب، محمد رزم، محمدرضا خباز، راه چمنی، پوران درخشنده، مهندس محمد گلمرادی؛ مجری پروژه‌های زیربنایی، مهندس سید مظفر عبدالله مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک و نیز مدیران کل و کارمندان دستگاه‌های دولتی کرمانشاه و جمع زیادی از مردم این استان برگزار شد.اولین سخنران این مراسم؛ سیدسعید حیدری طیب؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود.

وی از توانایی دولت یازدهم برای مدیریت کشور در شرایط سخت تحریم‌های ناجوانمردانه یاد کرد و گفت: هنر آن است که بتوان کشور و جامعه را در شرایط سخت و تنش اداره کرد و دولت این کار را انجام داد، در شرایطی که درگیر تحریم‌های شدید و بی‌سابقه بودیم که برخی از آن‌ها خلاف قوانین بین‌المللی بود و علاوه بر بانک، اقتصاد و سیاست، حتی داروهای مورد نیاز بیماران ما را نیز تحریم کردند.

حیدری طیب تاکید کرد: دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای توانست در برابر همه قدرت‌های جهان که در قالب ۱+۵ جمع شده بودند به موفقیت برسد و به علاوه همه خط قرمزهای مد نظر مقام معظم رهبری را نیز رعایت کند و همشان ایران و هم اقتدار کشور را بالا ببرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: مجلس هم با دولت یازدهم تعامل خوبی داشته و به جز مجلس، ملت نیز باید با دولت همدل و همزبان باشد و اگر قرار است دولت پیشرفت کند به پشتوانه همین مردم است.

این نماینده مجلس در ادامه امین بودن را از ویژگی‌های یک مدیر خدمتگذار دانست و گفت: مردم کرمانشاه مردمی باوفا و به دور از جار و جنجال هستند و به همین دلیل است که در برخی از بخش‌ها عقب ماندیم و جوانان ما مثل دسته گل در حال پر پر شدن هستند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: جوانان ما تحصیل کرده و دارای مدارج بالا هستند، سربازی رفتند، در آستانه ۳۰ سالگی هستند اما هنوز بیکارند و گاهی دوست دارم‌های‌های برای جوانان گریه کنم.

در ادامه این مراسم، دکتر عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار مفید و تاثیرگذار است و باید اینگونه مراسم‌ها بیشتر از پیش در استان برای شناسایی مدیران کارآمد و خدمتگزار به مردم برگزار شود.

این نماینده مجلس از مردم کرمانشاه به عنوان مردمی وفادار یاد کرد که اهل جار و جنجال و تظاهرات نیستند و گفت: چون مردم باوفایی هستیم عقب می‌مانیم.

عبدالرضا مصری موفقیت هسته‌ای ایران را یک اتفاق خوب برای کشور دانست که آنچه که پس از آن در کشور رخ می‌دهد برای مردم مبارک خواهد بود.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای کاری بسیار سخت و پیچیده بود، افزود: تیم مذاکره‌کننده ما به خوبی از عهده این کار برآمد.

مصری یادآور شد: تمام دنیا میلیون‌ها ساعت برنامه تبلیغاتی ساختند که نتیجه مذاکرات را تفسیر کنند، اما مقام معظم رهبری در نیم ساعت کل برجام را ترسیم کردند و به مردم اطمینان خاطر دادند که برجام منهای نفوذ است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزاری همایش‌هایی از این دست را زمینه‌ساز همدلی و همزبانی مردم و دولت خواند و عنوان کرد: همه دنیا می‌توانند همزبان شوند و اگر بلد نبودند زبان یکدیگر را یاد بگیرند، اما از همه مهم‌تر این است که همدل باشیم.

به گفته مصری بسیاری از اختلافاتی که رخ می‌دهد ناشی از کوچک‌بینی‌ها است و اگر از منیت‌ها و خواسته‌های فردی، حزبی، جناحی، صنفی و... دور بگیریم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده کرمانشاه اظهار کرد: مردم کرمانشاه مردمی باوفا و پایبند به عهد و پیمان هستند، جار و جنجال و تظاهر نمی‌کنند و همواره به دنبال همدلی و همزبانی هستند و شاید دلیل اینکه عقب می‌مانیم همین است.

در ادامه این مراسم، مسعود پیرنداخ دبیر این همایش هدف از برگزاری آن را تجلیل از مدیرانی دانست که پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

پیرنداخ با بیان اینکه منتخبین این همایش از دید مردم و بر اساس ارزیابی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تعیین شده‌اند، خاطرنشان کرد: این مدیران مورد تایید نمایندگان کرمانشاه نیز قرار گرفته اند و  این همایش به همت مجمع نمایندگان استان، دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و... برگزار شده است.

 دبیر همایش ضمن قدردانی از استاندار و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و نمایندگان کرمانشاه از زحمات تمامی مدیرانی که به نحوی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری‌ و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و رضایتمندی ملت گام برمی‌دارند به تشریح اهداف برگزاری همایش پرداخت.وی با بیان اینکه حدود ۲ ماه است با نظرسنجی مردمی و تعامل با برخی از دستگاه‌های صاحب‌نظر توانسته به این امر فائق آیند افزود: با نظر سنجی که انجام شد به حمدا… مردم ضمن رضایتمندی از اکثر دستگاه‌های اجرایی استان مراتب تقدیر و تشکر خود را از برخی که تعامل بیشتری برای پاسخگویی به مطالبات مردمی داشته‌اند نشان داده و جمعا از ۱۵ مدیر در این مراسم تجلیل به عمل آمده است.

در ادامه این مراسم، محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی؛ دفاع از حق مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف احزاب دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای دفاع از حق مردم تشویق مدیران به پاسخگویی است.راه چمنی در ادامه افزود: برگزاری این همایش که در نوع خود بسیار مبتکرانه بود، باید برای بقیه احزاب کشور نیز الگو باشد و به همین روش عمل کنند.دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی از احزاب خواست تنها به فعالیت سیاسی محدود نشوند و از این همایش برای سراسر کشور الگو بگیرند.وی با اشاره به اینکه این ابتکار کرمانشاه باید برای کشور الگو باشد، تاکید کرد: دفاع از حق مردم وظیفه مهم احزاب است، پس باید گفت که تشویق مدیران به پاسخگویی یکی از راه‌های دفاع از حق مردم است.

در این همایش از مدیران کل ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، امور منابع آب استان، بانک ایران زمین، تعزیرات حکومتی، امور شعب بانک ملی، امور شعب بانک رسالت، کمیته امداد حضرت امام (ره)، فرماندار کرمانشاه، گروه امور کار‌شناسان سیاسی استانداری، شعب بانک سپه، امور شعب بانک قوامین، بهزیستی، شهردار منطقه یک و شهردار منطقه چهار و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری، از خانواده شهید سلیم قنبری رئیس فقید دادگستری روانسر، خانواده شهید مهدی نوروزی شهید مدافع حرم، خانواده مرحوم ثریا شیرزادی هنرمند فقید کرمانشاهی، دو پزشک صاحب نام کرمانشاه دکتر علیرضا محمدی و دکتر غلامرضا شاه‌حسینی و سخنگوی اتاق اصناف کشور و تکواندوکار ملی ایران مسعود حجی‌زواره تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر : ۳۰۲۸۶۸