خبرگزاری کار ایران

با وجود مخالفت برخی از نمایندگان مجلس

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

با وجود مخالفت تعدادی از نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس و نیز برخی از از مدیران استانی، فردا مراسم معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فردا شنبه مراسم تودیع و معارفه خسرو شهبازی، رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه وعلی اشرف منصوری رییس سابق این سازمان برگزار می‌شود.

این مراسم تودیع و معارفه در صورتی برگزار می‌شود که بسیاری از نمایندگان استان کرمانشاه و حتی مدیران ارشد استانی از این انتصاب ابراز نگرانی و مخالفت کرده بودند.

شهبازی قبل از این انتصاب به مدتی به عنوان معاون سازمان جهاد کشاورزی استان نیز فعالیت داشته است و آخرین پست سازمانی وی مدیرکل تعاون استان ایلام بوده است.

براساس این گزارش نگرانی مخالفان این انتصاب بر می‌گردد به اوضاع نابسامان کشاورزی در استان کرمانشاه. بسیاری از این مخالفان انتصاب شهبازی معتقدند که وی نمی‌تواند مشکلات حاد و مزمنی که در حال حاضر سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با آن روبروست را حل کند.

گفتنی‌ست که قبل از این انتصاب گزینه‌هایی همانند بهروز فلاحیان، مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه، رمضان رویین تن؛ رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، حسن احمدی؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، علی اشرف حیدری معاون مالی واداری سازمان جهاد کشاورزی استان و... برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مدنظر بوده‌اند.

کد خبر : ۳۰۲۴۶۸