خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

کاهش 10 درصدی جرایم خرد و خشن در کشور

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۰ درصدی جرایم خرد و خشن در کشور خبر داد و گفت: با قانون گریزان و هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین وظایف پلیس است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان جدی است، افزود: مبارزه با جرایم سایبری از جمله ماموریتهای پلیس می‌باشد و تا کنون موفقیت‌های خوبی در این زمینه بدست آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی۹۰ درصد جرایم سایبری در کشور و برخورد با عاملان آن خبر داد و گفت: مبارزه با اینگونه جرایم گامی بزرگ برای برقراری امنیت اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رشد شبکه‌های اجتماعی و گسترش فضای مجازی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به بهره گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین با اقدامات مجرمانه در این فضا مقابله می‌کند.

اشتری به اقدامات پلیس در زمینه جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در سالجاری کشفیات مواد مخدر در کشور ۲۰ درصد افزایش یافت.

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۰ درصدی جرایم خرد و خشن در کشور خبر داد و تصریح کرد: با قانون گریزان قاطعانه برخورد می‌کنیم.

کد خبر : ۳۰۲۱۳۴