خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا:

رویکرد بکارگیری پلیس‌های افتخاری فرهنگی و اجتماعی‌ست

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۲۴

پلیس افتخاری تلاش می کند تا با پیشگیری اجتماعی و احساس مسئولیت، نهادینه سازی نظم و انضباط را در جامعه حاکم کند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا در جمع فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: رویکرد بکارگیری پلیس‌های افتخاری، رویکرد فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، جلسه هماهنگی جذب و بکارگیری پلیس افتخاری با حضور مدیر کل پلیس افتخاری ناجا، جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی این فرماندهی در سالن فجر ستاد برگزار شد.

وی خاطرنشان ساخت: پلیس افتخاری تلاش می کند تا با پیشگیری اجتماعی و احساس مسئولیت، نهادینه سازی نظم و انضباط را در جامعه حاکم کند.

وی عنوان کرد: بی شک استفاده از ظرفیت مردمی در مأموریت ها و اقدامات پلیس پشتوانه خوب و امنی در برقراری بیش از پیش قانون، نظم و آرامش را فراهم می آورد و یکی از اهداف ناجا نیز همین تأمین امنیت با نقش آفرینی پر رنگ عامه مردم است.

مدیر کل پلیس افتخاری ناجا ادامه داد: پلیس افتخاری یعنی بسیج شدن عمومی برای حفظ امنیت که با حضور فعالانه مردم در عرصه های مختلف در کنار نیروی انتظامی است واین مثال بارز مشارکت عمومی است.

اکرمی افزود: پلیس افتخاری در تمام رده های تخصصی و ماموریت های ناجا در صورت نیاز به کار گیری خواهند شد.

وی ادامه داد: امنیت نیاز همگانی است لذا جهت تولید آن نیاز به مشارکت همگانی است و نیروی انتظامی در راستای استفاده از توان مردمی و برای بهره برداری از این ظرفیت ارزشمند در برخورد با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه، در مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین با هدف بستر سازی برای ایجاد پلیس مردم نهاد اقدام به اجرای طرح پلیس افتخاری کرده است.

مدیر کل پلیس افتخاری ناجا در پایان تاکید کرد: اگر تولید امنیت توسط خود مردم و لایه‌های اجتماعی آن شکل بگیرد پایداری و تاثیرات بهتر و بیشتری خواهد داشت و پلیس افتخاری بازوی توانمند پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز