خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه واگذار می‌شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه از واگذاری ۱۰۰ دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلیلیان با اشاره به اینکه این تراکتور‌ها در قالب تسهیلات کاملا قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت اعطا می‌شوند تاکید کرد: تسهیلاتی که در اختیار این دسته از مددجویان ذینفع قرار می‌گیرد از محل اعتبارات بانکی و امدادی تامین شده که این مددجویان تسهیلات مذکور را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می‌کنند.

معاون کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه کمیته امداد جهت اعطای تراکتور به مددجویان تحت حمایت با کارخانه تراکتور سازی تبریز قرارداد همکاری منعقد کرده است افزود: بنا بر این توافق این دستگاه‌های تراکتور با ده درصد تخفیف در قیمت اصلی در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار خواهد گرفت.

به گفته جلیلیان به طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتوری که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود قریب به ۴۰۰ میلیون ریال است.

جلیلیان تاکید کرد: هم اکنون ثبت نام از افراد متقاضی و واجدالشرایط دریافت این تراکتور‌ها در حال انجام است که امید می‌رود در اسرع وقت تراکتورهای مذکور به مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اعطا شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستای، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها از اهداف اصلی واگذاری تراکتور به ۱۰۰ خانوار مددجو در استان به شمار می‌رود.

کد خبر : ۲۹۹۶۷۹