خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی آبادان

صنعت گردشگری موجب رونق منطقه آزاد اروند می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: از طریق گردشگری می‌توان به شهرهای در محدوده منطقه آزاد اروند رونق بخشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، غلامحسین غلامعلیان اظهار کرد: طی روزهای گذشته اعضای کمیسیون گردشگری آبادان دیداری با علیرضا رحیمی، مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور داشتند و موضوعات حوزه گردشگری این منطقه مورد بررسی قرار گرفت که هدی شریفی، دبیر کمیسیون گردشگری اتاق آبادان نیز در این جلسه حضور داشت.

غلامعلیان ادامه داد: فراهم‌سازی اشتغال‌زایی، آسیب‌شناسی، تبدیل راهیان نور به گردشگری نافع برای منطقه و از بین بردن دید منفی مردم نسبت به این موضوع در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بر برگزاری نشست تخصصی مسئولان با کار‌شناسان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به‌منظور رفع موانع و آسیب‌های جذب سرمایه‌گذار و گردشگر تأکید دارند.

غلامعلیان تصریح کرد: انجام پروژه‌ها و ارائه امکانات ازجمله زمین و مجوزهای لازم و دریافت تسهیلات بانکی برای جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی آبادان در زمینهٔ برنامه‌های گردشگری برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام داده است، اضافه کرد: ‌ از طریق گردشگری می‌توان به شهرهای در محدوده منطقه آزاد اروند رونق بخشید؛ ما دستور و تأکید رییس‌جمهور را جدی گرفته و سعی بر این داریم تا با تعاملِ دیگر دستگاه‌های اجرایی، آن را عملی کنیم.

کد خبر : ۲۹۸۲۴۷