خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران

28 واحد غیر فعال به چرخه تولید برگشتند

استاندار مازندران گفت: 28 واحد غیر فعال در مازندران به چرخه تولید برگشته که 557 فرصت شغلی در این واحدهای صنعتی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و اظهار داشت: 28 واحد غیر فعال در مازندران به چرخه تولید برگشته که 557 فرصت شغلی در این واحد های صنعتی ایجاد شد.
 
وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی راکد استان برای بازگشت به چرخه تولید شناسیایی شوند، افزود: باید تلاش شود تا واحدهای راکد دیگر فعال شوند.
 
استاندار مازندران به واحدهای صنعتی مازندران اشاره کرد و گفت : برای حمایت از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی و همچنین تولیدات داخلی نباید اجازه دهیم حتی یک واحد صنعتی از چرخه تولید خارج شود بنابراین باید در بهبود روند تولیدات اقدامات و تمهیدات سازنده انجام گیرد.
 
فلاح گفت: مقرر شود تا در هر یک از شهرستانها ستاد تسهیل به ریاست فرمانداران تشکیل شود و همچنین در جلسات بعدی به نوبت فرمانداران شهرستانها  به دلیل اهمیت موضوع در جلسه حضور یابند.
 
 وی با اعلام اینکه در حال حاضر دو هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی مازندران شناسنامه دار هستند، گفت: تمهیداتی اتخاذ شود تا تمام واحدهای تولیدی شناسنامه دار شوند.
 
فلاح جلودار گفت: برای اینکه واحدهای صنعتی با مشکلات مواجه نشوند برای هر یک از واحد های صنعتی راهکارهای مناسب در جهت تسهیل در تولید اتخاذ شود.
 
استاندار مازندران در ادامه با عنوان اینکه مهمترین بخش تولیدی مازندران در شهرک های صنعتی مستقر هستند، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی در استان تعطیل شوند و برای ادامه روند تولید واحد های صنعتی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
کد خبر : ۲۹۵۲۷۷