خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل این نهاد

مشکلات کتابخانه‌های عمومی بهبهان و اندیمشک بررسی شد

جلسه بررسی مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های اندیمشک و بهبهان با حضور مدیرکل این نهاد و کارشناسان ستادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سپهر در این جلسه با ارزیابی از کتابخانه‌های این شهرستانها گفت: کتابخانه‌های شهرستانها از لحاظ زیرساخت دچار مشکلات زیادی هستند و باید با تلاش رئیس شهرستان و همکاری کارشناسان، مشکلات این شهرستانها برطرف می‌شود.

سپهر افزود: مسئولان شهرستان باید پاسخگوی مکاتبات و مسائل موردبحث در ستاد اداره کل باشند و تمامی تلاش خود را برای پاسخگویی به مکاتبات اداری به کارگیرند.

وی ادامه داد: همه مسئولان شهرستان باید در چهارچوب قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور حرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مطالبات کارکنان باید در اولویت برنامه‌های مسئولان شهرستان قرار گیرد و از تجمیع مطالبات همکاران و عدم پرداخت آن جلوگیری شود.

وی افزود: باید برنامه‌ ویژه و کارآمدی برای به‌روزرسانی امکانات کتابخانه‌های شهرستان در دستور کار این ادارهها قرار گیرد و اعضاء کتابخانه‌ها پیشرفت آن را احساس کنند.

در این جلسه واحدهای ستادی ازجمله، امور مالی، فرهنگی، امور کتابخانه‌ها، منابع، روابط عمومی، عمرانی، انجمن‌ها و مشارکت‌ها، امور اداری و فناوری اطلاعات، مسائل و نکات قابل اجرا در حوزه شهرستان را به اشتراک و بررسی گذاشتند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های اندیمشک و بهبهان به‌طور جداگانه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی  شهرستان خود و مشکلات آن را ارائه کردند.

 

کد خبر : ۲۹۵۰۶۸